Na de NA nr 1 van gisteren (de Tudor), nu NA nr 2: Oris Big Crown Pointer Date 40mm.
Nadat de Tudor was gekocht en ik afscheid had genomen van Boris van de Tudor (nee dat is niet z’n achternaam ), had ik nog een gezellig onderonsje met @PLP.
Hij bleek namelijk een Oris te hebben waar ik al een tijdje naar loerde maar waarbij ik nog steeds niet de knoop had doorgehakt.
Ik wilde m eigenlijk met een zwarte dial. Maar deze van Bart was met een blauwgrijze dial die ik eigenlijk wel eens in het echt wilde zien omdat je op internet van de 10 foto’s 8 keer een andere kleur krijgt.
Ook hier weer een gezellig gesprek. Ik ken hem al wat langer dus we hebben gezellig zitten praten over van alles en nog wat.
En ondertussen de Oris bekijken. Wat een prachtig horloge. Vooral de date pointer sprak me erg aan want zoiets had ik nog niet. Het horloge toont wat klein voor z’n 40mm, mede omdat het vrij plat is, maar het is ook iets waar ik aan moet wennen. Ik heb voornamelijk horloges van 41mm en up.
Het uiterlijk van het horloge won het van de afmetingen. Uiteindelijk ben ik met 2 horloges voldaan weer naar huis gereden en kon ik nog het laatste half uurtje Ajax-PEC Zwolle meepakken
Bart dankjewel. Ik vond het gezellig. Kom eens langs als je richting het westen komt
Hierbij wat foto’s. Sorry voor de oerlelijke band, maar het horloge kwam op een kamelenbruine Oris band die ik niet zo mooi vind. Ik heb een andere band besteld maar moet het tot deze binnen is nog even met de enige 20mm doen die ik had liggen