Echt een mooie aanwinst. Maar dan wel met z’n originele blauwe band. Als je een bandenmonster zoekt kun je beter de zwarte nemen
Gefeliciteerd top aankoop. En ORIS : altijd goed
Hele mooie aankoop. Gefeliciteerd.
Bijzonder in die kleur ook. Ben benieuwd naar welke straps hij nog meer zou kunnen hebben. Gaaf horloge, gefeliciteerd met de NA.
Toevallig zag ik dat IDGuy óók net met een filmpje over de 65 op de proppen kwam. Erg leuk om te kijken, mocht je geïnteresseerd zijn: https://www.youtube.com/watch?v=ktbd592txio
Prachtige Oris! Fijn ook dat je 'm nieuw gevonden hebt .
Veel plezier ervan!
Mooie aanwinst, veel draagplezier!
Prachtig! Veel plezier er mee. Ik vind ze echt zo cool.
Erg mooi!
Heb ik creatief opgelost, gewoon gezorgd dat ik een 2de lusje had om het bandje door te steken. Job done
Fantastische aanwinst…van harte. De Deauville is een van de leukste in de serie. Geniet ervan.
Ik ben het volledig met @illewoare @Zulu @RobinH eens…de Sixty-five blijft ook voor mij een van de leukste modellen die ik heb gehad. Ik zie 'm nog wel eens terugkomen. En de Tropic moet je erbij nemen…is een heerlijke band. Heerlijk bandenswappen ook. Hier een paar voorbeelden / ideeën uit de oude doos…
Heel mooi. Veel draagplezier.
Thanks! Mooie foto’s heb je ook. M’n eerste indruk ervan is ook heel positief! Draagt heel licht en comfortabel. En ook de zwarte aluminium bezel vind ik erg mooi.
Misschien dat ik die grote Turtle nu toch maar ga verkopen.
Leuk om te horen…ja het is een heerlijk horloge! En zoals je al aangaf…dat bolle glas…
De Deauville heb ik nu een jaar of drie. Naast mijn andere 6 Orissen heb ik deze relatief weinig gedragen. In het verleden dan. De laatste tijd heb ik hem vaker om. Hij is me onder de huid gekropen. Omdat hij zo apart is, nauwkeurig loopt en in combi met een blauwe leren band, heerlijk draagt. Heb lang overwogen afscheid van hem te nemen maar hij blijft lekker in deze stal!
Wat grappig om te lezen dat er nog zoveel leden zijn die de Deauville in de collectie hebben. Ik dacht dat die redelijk uniek was.
opvallend inderdaad. Je zie deze doorgaans zelden voorbij komen hier op het forum
Mooi dat je er nog een te pakken hebt. Gefeliciteerd!
Proficiat, prachtig horloge. En zo te zien nog best veel mensen hier die er ook één hebben. Lijkt wel een Speedmaster
Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!