Komt door bolle saffier, zeggen ze. Heb ook naar dealer in Duitsland en Oris zelf gemaild. Maar duidelijk prijsafspraken!!
Inboedel verzekering, juwelen enz tot 25k standaard verzekerd.
De prijs die ze zelf voor 2e hands 65 op chrono24 vonden was hoger😉. Dus gewoon dagwaarde vergoeding. Niet gezegd dat je met goed zoeken en onderhandelen daar wel flink onder kan komen.
Ook gewoon de afrekenning via PayPal, prijsopgaves van AD, Oris en dealer in Duitsland en de foto’s van het horloge met gebroken glas opgestuurd en na goedkeuring dag later geld op mijn rekening! Top geregeld dit keer.
Dus alleen het glas was 600 Euro? Exclusief beurt?
Gelukkig verzekerd maar ik vind dat wel aan de prijs. Enfin relatief eind goed al goed.
Dat vond ik niet alleen, dame bij AD die prijs doorgaf was zelf zo geschrokken dat ze service center nog had gebeld of het geen typefout was. Was eerste 65 glas dat ze moesten bestellen.
Hoop dat ik m wel binnenkort kan ophalen. Door Corona grote achterstand in afhandeling reparaties. Werd me verteld.
En als je dan elke keer foto’s hier op HF tegenkomt dan is gemis weer erger
600 euro voor het glas is wel extreem. Dat is 33% van de nieuwwaarde.
Hoop niet dat Oris net als autofabrikanten het verdienmodel op Aftersales heeft gemunt. Dit soort nieuws kan behoorlijk back-firen…
Heb gelukkig ook nog een Aquis, een BC pro pilot, Artelier chrono en een pointer mooi maar ik mis m toch
Andere glaasjes zijn beduidend minder hoorde ik.
Jenever is goedkoper dan goede gin