Vandaag bij ten 2 two (Jaap) gezellig op de thee geweest en daarna blij & vrolijk met mijn nieuwe klokje naar Brabant terug gereden. Super bedankt Jaap voor de fijne manier van zaken doen. Gelukkig zit er nog passie in het vak. Nu ik de weg gevonden heb zal het niet bij deze ene keer blijven!
Gefeliciteerd! Heerlijk horloge. Mis de mijne, is voor reparatie naar service center. Ongelukje en glas gebroken.
Leuk je te hebben ontmoet, en geniet van deze beauty!
Prachtige Oris Bert, geniet ervan! En je account weer wakker geschud zie ik Beetje mijn schuld wellicht
Congrats!
Nog steeds één van de mooiste horloges. Dat glas is fantastisch.
De stalen band erbij is trouwens wel een upgrade (maar niet goedkoop, en eigenlijk alleen nieuw te krijgen).
ORIS altijd goed
Mooie Oris, geniet ervan!
Gave Oris!
Heel fraai! Enjoy!
Proficiat met je mooie aanwinst
Prachtige aanwinst
Enig idee waar te bestellen?
Blijft een topper! Zeker in deze kleurstelling
Lekker hoor! Geniet ervan😄
Zat hem écht net 5 min geleden te bewonderen op de site🤣
Goedemorgen, echt een prachtig horloge!
Wij hebben het in huis.
Harry
Mooie aanwinst
@ferry1959 Nog meer spijkerbroeken? Denk dat ik dat thuis niet meer verkocht krijg alhoewel dit klokje van de baas een dikke duim omhoog kreeg…
Hoi Ferry, wilde iets pakken in de schuur bleek er wespennest te zitten, schrok en trok mn hand snel terug en stootte het glas hard tegen punt van de hark. Grote barst in glas. Geen garantie maar wel groot deel vergoed door verzekering. Maar glas is meer dan 600 euro. Toen schrok ik weer!!! Totale kosten van beurt en glas bijna net zoveel als horloge 2e hands had gekost. Kost nu gelukkig alleen 100 euro eigen risico. Alleen prijsopgave Oris en goedkeuring verzekering kostte veel tijd. Ben m al 8 weken kwijt.
Zijn forse bedragen voor een glaasje daar schik ik ook even van had ik niet verwacht.