Na Oris diver ' Chronos'

Zo toch maar even de tijd gemaakt om een NA te schrijven.

Oris en ik gaat een lange lange tijd terug. Eerste herinnering die ik ervan heb is ca 20 jaar geleden. Die AD waar ik m toen zag heeft t merk nog altijd naast oa IWC, Zenith, Breitling en GS om maar wat te noemen.

Toen ik jaren geleden voor mijn eerste echt dure horloge ging die dag ook al een Aquis omgehad maar toch voor wat anders gekozen.

Vorig jaar riep ik al ik wil er een Oris bij hebben en ik had toen mijn zinnen gezet op de glow. Deze in november kunnen passen maar toch niet meegenomen. In die tijd kwam Oris ook met de Rectangular serie en ik moet zeggen rode wijzerplaat vind ik erg mooi. Nog niet in de gelegenheid om te passen.

En toen kwam Oris ca 1 maand geleden uit met deze knaller. Heerlijk zomers. ‘Inhoiuse’ movement met 120 uur gangreserve en mooie maat 38 mm. Limited edt 200 stuks

Paar weken geleden ca een dozijn ad in binnen en buitenland gemaild en overal kwam t zelfde antwoord: Dit is een samenwerking tussen Oris en Chronos kunnen we niet bestellen voor je… Ai.

Contact gehad met Oris: Ja meneer u kunt alleen met creditcard betalen… Ja ook lekker dan.

Met de hulp van t forum er toch een kunnen krijgen > Dank daarvoor.

En mijn gouden regel gebroken: Ongezien iets kopen. Maar geen andere keuze. Bevalt gelukkig erg erg goed. Prachtig zomers :heart_eyes:

Band is gisteren nog niet op maat gemaakt helaas. Dingen liepen uit en toen was de horlogemaker al dicht. Komt binnenkort wel.

Bedankt voor het lezen en fijne zondag hf

Plaatjes

58 likes

Hij is erg mooi Jules! :ok_hand: Gaaf de zichtbodem met in-house uurwerk. Nu nog ff het schroevendraaiertje uit de doos toveren…

1 like

Wat een gave plaat zeg. Die doet het inderdaad prima voor de zomer (en daarvoor en daarna!). Beetje jaloers wel :slight_smile:

De glazen caseback had ook gewoon dicht mogen zijn wat mij betreft. Voegt weinig toe.

2 likes

Zeer mooi, geniet ervan!

1 like

Wat een mooie Oris is dit dan.

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge.

1 like

Erg mooi! Mooiste oris op dit moment.
Mooi die zichtbodem met zo’n goed uitgevuld uurwerk!

1 like

Heel fraai! Geniet ervan :+1:

1 like

Ik vind het juist wel gaaf, lekker groot

2 likes

Ja, zie dat ik de enige ben haha. Ach, smaken verschillen en het zit ook niet in de weg :slight_smile:

1 like

Lekker dit!

1 like

Prachtige aanwinst met een prachtig uurwerk! Van harte en veel draagplezier gewenst! :blush: :+1:

1 like

Lekker hoor! Gefeliciteerd.

1 like

Prachtige 65 uitvoering, misschien wel de mooiste! Gefeliciteerd!

1 like

giphy

2 likes

Dat!:ok_hand:

2 likes

Erg mooi! Lekkere plaat zo in het zonnetje!

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Oris, een mooi merk en een prachtig horloge!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Een erg lekker zomers horloge!

1 like

Gaaf wat een mooie uitvoering. Gefeliciteerd :+1:

1 like