Zo toch maar even de tijd gemaakt om een NA te schrijven.
Oris en ik gaat een lange lange tijd terug. Eerste herinnering die ik ervan heb is ca 20 jaar geleden. Die AD waar ik m toen zag heeft t merk nog altijd naast oa IWC, Zenith, Breitling en GS om maar wat te noemen.
Toen ik jaren geleden voor mijn eerste echt dure horloge ging die dag ook al een Aquis omgehad maar toch voor wat anders gekozen.
Vorig jaar riep ik al ik wil er een Oris bij hebben en ik had toen mijn zinnen gezet op de glow. Deze in november kunnen passen maar toch niet meegenomen. In die tijd kwam Oris ook met de Rectangular serie en ik moet zeggen rode wijzerplaat vind ik erg mooi. Nog niet in de gelegenheid om te passen.
En toen kwam Oris ca 1 maand geleden uit met deze knaller. Heerlijk zomers. ‘Inhoiuse’ movement met 120 uur gangreserve en mooie maat 38 mm. Limited edt 200 stuks
Paar weken geleden ca een dozijn ad in binnen en buitenland gemaild en overal kwam t zelfde antwoord: Dit is een samenwerking tussen Oris en Chronos kunnen we niet bestellen voor je… Ai.
Contact gehad met Oris: Ja meneer u kunt alleen met creditcard betalen… Ja ook lekker dan.
Met de hulp van t forum er toch een kunnen krijgen > Dank daarvoor.
En mijn gouden regel gebroken: Ongezien iets kopen. Maar geen andere keuze. Bevalt gelukkig erg erg goed. Prachtig zomers
Band is gisteren nog niet op maat gemaakt helaas. Dingen liepen uit en toen was de horlogemaker al dicht. Komt binnenkort wel.
Bedankt voor het lezen en fijne zondag hf
Plaatjes