NA: Oris Diver65 groen

Kerst is toch een goed excuus om jezelf weer eens te verwennen met een nieuw horloge.

Ik kan wel stellen dat ik toch in de loop der jaren een Oris fanboy ben geworden. De liefde voor Oris begon toch met de Aquis (als trouw horloge). Hierbij heb ik gekozen voor de zilvere plaat omdat dat toch wel tijdloos is en overal bij past.

Het merk begon aan mij te groeien en het stuk geschiedenis wat het met zich mee brengt is een leuke bonus.

Maar zoals iedereen weet is de onrust snel terug en zat ik de welbekende verkoop platforms af te speuren naar wat nieuws. Hierbij kon ik een mooie deal sluiten voot een Propilot big day date.

Oke dus nu begon Oris toch wel echt mijn lievelings merk te worden, en dan kan de 65 niet uitblijven. Na vaak passen bij de juweliers bleef het toch onduidelijk welke ik wilde hebben. Ging ik voor safe een zwarte of blauwe plaat. Of ga ik een keer out of the box en kies ik een andere kleur.

In December samen met de vrouw naar de Oris boutique in Amsterdam. Daar heel vriendelijk ontvangen en na wat bakken koffie en wat nieuwe Orissen bekeken te hebben kwam de 40mm diver65 met groene plaat en bronze bezel. Poh dit is toch wel lekker. De plaat speelt met het licht en gaat van bijna zwart naar een mooie donkere groene kleur.
Normaal ben ik niet zo van brons of goudkleurige indexen, maar bij deze groen plaat sluit het naadloos aan.

Nou genoeg getypt hieronder wat foto’s van mijn nieuwe liefde.

En ook de vrouw kreeg ik over de streep om haar eerste echte horloge aan te schaffen.
Voor haar was de keuze snel gemaakt, ze was opslag verliefd op de pointerdate met bronze bezel.
Toch leuk al kan je je passie een beetje delen.

Edit: en ook kwam er nog een prachtige watchroll binnen die ik voor kerst heb gekregen van mijn amigo @Silvester1987

Bedankt voor het lezen en een alvast een fijne jaarwisseling toegewenst.

Groeten the Oris Family

70 likes

Schitterend! Mooie aanwinst hoor!

2 likes

Een schitterende aanwinst van een heerlijk merk :ok_hand:

2 likes

Prachtige aanwinsten! Beiden hele mooie stukken uit de Oris stal, geniet er van!

2 likes

Gefeliciteerd. Leuke NA deze Oris

P.s. gewaagd hemd :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hele mooie aanwinsten :ok_hand:t2: mooie set Oris horloges zo !

2 likes

Gaaf hoor! Leuk dat ze beide een beetje brons hebben :slight_smile:

2 likes

Zoals gezegd maatje; je Oris is schitterend. Prachtig horloge-setje :ok_hand: zo samen.

Geniet er van, en veel plezier met je roll :kissing_heart:

Proost :beers:

1 like

Lekker man, staat je goed!

1 like

Gefeliciteerd! Je moet jezelf (maar ook elkaar) een beetje kietelen, anders doet niemand het.

1 like

Gefeliciteerd errug mooi :ok_hand:

1 like

Leuke kleur!

1 like

Mooi horloge. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Toffe aanwinst… Oris Sixty Dive is altijd :heart_eyes:
Geniet ervan

1 like

Mooie aanwinst! Oris is inderdaad een top merk en de 65 is toch wel voor mij de mooiste lijn. :ok_hand:

Knap horloge met een knappe man :wave:. :heart:

1 like

Top collectie van inderdaad één van de leukste merken in de horlogewereld, veel draagplezier!

1 like

Met kerst moet dat kunnen toch :thinking::rofl:

Bedankt allen :ok_hand:t2:

5 likes

Nou he :smiling_face_with_three_hearts: knappe grote afgetrainde man met volle haardos :heart:

1 like

Heb je zo slecht op mij gelet met die gtg. Of had je zoveel bier op dat ik haar kreeg?:thinking:

1 like