NA: Oris Divers 65 crazy numerals

Normaal zijn duikers niet helemaal mijn ding maar ik betrapte mezelf erop dat ik al geruime tijd smachtend zat te kijken naar een Oris Divers 65. Geregeld het wereldwijde web afspeuren naar filmpjes en artikels tot ik op een dag bij de AD moest zijn voor het onderhoud van een ander uurwerk. Het ging al snel over de nieuwe releases van Oris Divers en ik kreeg ook enkele Oris Divers (vorige modellen) om de pols. Eigenlijk ging mijn voorkeur al uit naar de crazy numerals, die niet voorradig was en het passen van de standaard modellen bevestigde dit alleen maar. Tevreden naar huis gegaan, met het idee dat de crazy numerals er ging komen. Of dat nu de 60th anniversary edition of een vorige versie was maakte mij niet veel uit.
Eens thuis een notificatie op chrono24 aan gezet, enkele malen getwijfeld maar nooit de stap durven zetten omdat ik altijd wel over iets twijfelde.
Tot er vorige week hier een exemplaar werd aangeboden. Eigenlijk klopte alles, toch nog enkele overbodige vragen gesteld en uiteindelijk beslist om het horloge over te nemen.
Eens het pakketje aangekomen vol ongeduld geopend en volledig overdonderd door het horloge, zeer mooi en in prachtige staat. Het horloge zelf overtreft mijn verwachtingen volledig, echt super tevreden mee. De 40 mm, zorgde vooraf voor wat twijfel, maar past naar mijn aanvoelen perfect.
En omdat foto’s meer zeggen dan alle woorden van hiervoor:

96 likes

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Leuk ding, proficiat!

1 like

Mooi hoor, geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd! Ook als je niet zo van de duikers bent, is dit toch wel een hele gave. Geniet ervan :+1:

2 likes

Mooie aanwinst, veel draagplezier!:ok_hand:

1 like

Knap horloge!
Draagt heerlijk. Kan ook niet anders, dit lijkt mijn ex. :sweat_smile: (vrij zeker van eigenlijk)
Nog steeds een beetje hartzeer…
Geniet ervan.

2 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze vreugdevolle aanwinst!!
Grandioos!!

Een magnifiek horloge voor een langdurige pols tijd.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

De leukste uitvoering van de 65 :ok_hand:

1 like

Hij heeft dan misschien crazy numerals, maar je bent niet gek als je hem koopt. Wat een vet design, super herkenbaar en tegelijk uniek. Mooie kleurstelling en in zeer goede staat. Topkoop lijkt me. Geniet ervan!

1 like

Zeer toffe aanwinst! Veel plezier ermee. :ok_hand:

1 like

Heel toffe Oris!

1 like

Erg leuk horloge! Veel plezier ervan :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd met deze crazy duiker als NA. Staat je goed :+1:t2:

1 like

Mooi, gefeliciteerd

1 like

Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd. Leukste model van Oris by far.

2 likes

Zo, das innen mooien duiker! Gefeliciteerd.

1 like

Gave Oris. Veel plezier ermee.

1 like

Ik blijf dit ook de leukste variant vinden van de 65 serie. Gefeliciteerd!

2 likes