NA ORIS Great Barrier Reef LD III

Nadat ik mijn horloge box een beetje opgeruimd heb, had ik nog plek voor 1 a 2 nieuwe aanwinsten. Wilde mijn collectie wel aanvullen met iets wat ik echt mooi vind en waar ik gevoel met had. Aantal malen op Oris gekeken en wou graag een Aquis of 65 . Bezit al zeer goede diver’s en dresser’s maar ben echt gecharmeerd van de kleuren die Oris op de Aquis zet. Toevallig gisteren in Den Haag ??? bij van Willigen en daar super geholpen. Alle modellen en kleuren die ik wou passen kwamen op tafel met een goede bak koffie en alle tijd om te passen en te praten :ok_hand:

Na een haf uurtje bleven er 3 over , een 65 met de bronsen rand, de Aquis Great Barrier LD III ( wist ik niet maar was net binnen )en de meistertaucher. Alle 3 geweldige uurwerken en MOOI. Na het bekijken van mijn collectie via foto’s op mobiel zagen we dat de enige die er uitsprong de GBIII was. De andere hadden best wat weg van wat ik al heb en moet toegeven ik heb ( had ) geen blauwe. Beetje praten en toen handen schudden en dit is het gevolg, WAT EEN GEWELDIG MOOI HORLOGE EN ABSOLUTE KLIK . Flipperen eindelijk over :sunglasses: Hierbij wat foto’s en de details en de kleurveranderingen met het licht is zo bijzonder :heart_eyes:

71 likes

Prachtige Oris. Proficiat met deze geweldige duiker :muscle:

1 like

BAM :boom: daar zit wat om je pols
Aquis : altijd mooi…gefeliciteerd man.

1 like

Mooi hoor veel plezier ermee!!!

1 like

Mooi hoor! Ik stond op de reserveringslijst, maar is het voor mij net niet geworden. Geniet er van.

Heel gaaf. Is dit al met het nieuwe type band (aanzet en schakels minder grof dan de vorige, kan in niet heel goed zien)?

JA!!

wauw.

ernstig WAUW

1 like

:smile:
Heb dat wel vaker zien staan geschreven :smirk:

2 likes

Prachtig! Ik heb zelf toevallig de clean ocean gepast (39,5mm variant met zelfde kleur dail) en was toen ook erg onder de indruk van het spectrum aan tinten en kleuren op deze prachtige plaat! Geniet er van!

1 like

Wat een stunner! :heart_eyes: Van harte gefeliciteerd. :tada::+1:

Prachtexemplaar hoor!!! :star_struck:

Hier ga je heel veel plezier van hebben.

:star_struck:Yessss :star_struck:super klok :+1:

:wink::sunglasses:

1 like

Mooie aanwinst

Ik denk het wel want deze is pas sinds juni op de markt, deze voelt goed

1 like

de great barrier doos met 3 uurwerkjes lag er ook, 9.000 € is wel veel. 1 ervan heb ik nu

Wat een bjoetie!!!:heart_eyes:
Veel draagplezier…

1 like

Dat is een fijne aanwinst voor op de zondagmorgen, gefeliciteerd!

1 like

Erg gave klok, proficiat!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Wat een schitterende aanwinst!!
Prachtige wijzerplaat en bezel. Alles in de juiste verhoudingen.
Goed gedaan hoor!!
Ik wens je er een trotse tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like