NA: Oris Pointer Date XXL met een vraagje

[URL=http://s6.photobucket.com/user/TheMaestro58/media/Ollech%20and%20Wajs/incoming%20baby%20with%20helmet_zpszfg3xrly.jpg.html][/URL]

Deze heb ik onderweg, een Oris Pointer Date XXL eind jaren negentig en van voor het " Rooie Rotor Tijdperk".

Als je goed kijkt zit er een wit vlekje op de rooie date wijzer, verf eraf?
Is er hier iemand [ misschien een hobby-ist ] die zo’n klusje wel eens geklaard heeft?
Ik ga het zelf niet doen, durf ik niet met mijn dikke vingers.
Ik wil er uiteraard voor betalen, maar niet de hoofdprijs, gezien de leeftijd van de klok.

Reacties welkom.

[URL=http://s6.photobucket.com/user/TheMaestro58/media/Oris%20PD%20XXL/33333263002_d70a634076_c_zpsyyuxqi5w.jpg.html][/URL]

9 likes

Gaaf horloge hoor.
En sorry, heb 2 linker handen, dus aan mij heb je niet veel…

1 like

Mijn beste,

Formidabel!!
Solide schoonheid!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooi Rinus!

Volgens mij heb jij al eens mijn witte overgenomen? Ik ben bevooroordeeld:

:+1::joy:

Ik zie trouwens dat je hele datumwijzer rood is… Niet alleen het “maantje”… Was dit zo op eerdere modellen? Of is de hele wijzer geverfd? (Verklaart het plekje…)

Als je van die stalen band af wilt en hij past bij mij… :wink:

*edit: ik zie complete rode wijzers op oude 45mm exemplaren… Klopt dus zeker wel. :flushed:

Gewoon laten zo :wink:
Mooie klok :+1:

Mooie nostalgische aanwinst!

Als er idd. een stukje verf vanaf is, zal je de datumwijzer compleet moeten herlakken om het onzichtbaar te krijgen denk ik. Ik zou het eerst eens zo laten en kijken of je er aan kunt wennen, het is tenslotte geen nieuw horloge.

Grt. Marco

Ik zal het zo laten, is een onderdeel van de geschiedenis.

Ben voor deze gegaan vanwege zijn afmeting, 43mm lijkt perfect voor mij.
Heb inderdaad ooit een 40mm gehad maar die was me te klein.
Iemand hier heeft zich al gemeld om de datum wijzer aan te pakken, hier ben ik heel blij mee.
Het witte plekje zou mij op den duur gaan storen, ongeacht de leeftijd van het horloge.