NA oris sixty-five

Hij is er eindelijk!! Ik heb dit model een maand of twee geleden voor het eerst gezien en ik was gelijk verkocht, de vette excentrieke wijzerplaat, het extreem gebolde saffier en de fantastisch slanke kast. Het volledige plaatje voor mij. Maar we moesten er natuurlijk eerst lekker voor gaan werken. Ik had een week of twee geleden een gezocht topic aangemaakt en komend weekend was het dan zover, ik heb het horloge met de tropic en stalen band op kunnen halen bij @Boetje.

En het horloge stelt niet teleur! Wat een plaatje zeg!, vanaf elke hoek zien de cijfers er weer anders uit door die fantastische combinatie van de gebolde wijzerplaat en het gebolde saffierglas. Het horloge heeft de perfecte maat voor mijn pols en de tropic band draagt ook heerlijk, de stalen band wil ik er later ook nog opzetten maar daar moet ik eerst een goede tool voor hebben (die stalen band is toch ook fantastisch met die fantastische tapering en die pivot links😍). Nou dit was mijn verhaaltje, nu nog wat mooie plaatjes!

67 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

1 like

Heel mooi !

1 like

Heel leuk ding! Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Mooi man, ja echt een plaatje. Geniet er lekker van.

1 like

Gefeliciteerd! Snap je keuze volledig, zit ook al heel lang naar dit horloge te kijken. Geniet ervan

1 like

Topper hoor deze. Ga je heel veel plezier van hebben.Heb hem ook gehad en mis hem soms nog steeds.

1 like

Staat je goed, veel plezier ermee :smiley::+1:

1 like

Gefeliciteerd. Blijft een mooie Oris. Nette foto’s trouwens!

1 like

Een heerlijk horloge ,veel draagplezier.

1 like

Heerlijk draagbaar en prachtig horloge. :ok_hand:
Proficiat :muscle:

1 like

Gefeliciteerd, een zeer mooie aanwinst!

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan :ok_hand:t2:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like

Het is en blijft gewoon een prachtig horloge. De band is trouwens ook zeer mooi!

Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst en geniet ervan

1 like

Bedankt allemaal👍

Super ding, zeker ook op deze tropic. :ok_hand:

1 like

Zeker een zeer vette 65, imho de mooiste uitvoering… maar ik ben niet neutraal :grin:

1 like

leuk! geniet ervan

1 like