Hij is er eindelijk!! Ik heb dit model een maand of twee geleden voor het eerst gezien en ik was gelijk verkocht, de vette excentrieke wijzerplaat, het extreem gebolde saffier en de fantastisch slanke kast. Het volledige plaatje voor mij. Maar we moesten er natuurlijk eerst lekker voor gaan werken. Ik had een week of twee geleden een gezocht topic aangemaakt en komend weekend was het dan zover, ik heb het horloge met de tropic en stalen band op kunnen halen bij @Boetje.
En het horloge stelt niet teleur! Wat een plaatje zeg!, vanaf elke hoek zien de cijfers er weer anders uit door die fantastische combinatie van de gebolde wijzerplaat en het gebolde saffierglas. Het horloge heeft de perfecte maat voor mijn pols en de tropic band draagt ook heerlijk, de stalen band wil ik er later ook nog opzetten maar daar moet ik eerst een goede tool voor hebben (die stalen band is toch ook fantastisch met die fantastische tapering en die pivot links😍). Nou dit was mijn verhaaltje, nu nog wat mooie plaatjes!