NA Oris Williams Chronograaf

Bedankt, en inderdaad de wijzerplaat is zwart veel duisterder kun je het niet maken, maar het horloge is wel zeer leesbaar hoor :wink: de wijzers en de uurmarkeringen zijn veel duidelijker in het echt dan op de foto…

1 like

Bedankt, en ooit zul je wel eens op het juiste moment het juiste horloge treffen. Deze Oris is inderdaad een zeer fijn (figuurlijk) horloge om te dragen.

Mooie nieuwe aanwinst zo’n Seiko SGEH67P1. Prijs kwaliteitverhouding zeer netjes. Wens je moeder er veel plezier mee. :+1:
.
.
.
.
.
Oh wacht het gaat om de Oris, excuseer.
Haha mooie nieuwe aanwinst hoor. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Altijd leuk als een horloge jou uitkiest en roept in plaats van andersom.

Deze serie van Williams vind ik erg mooi. Sowieso vind ik Oris een sympathiek merk met hele mooie duikerslijn en sportieve automotive lijn. De Artix modellen bijvoorbeeld zijn schitterend en staan hoog op mijn lijst.

1 like

Dank je wel en je hebt gelijk het is een mooie aanwinst zo’n Seiko, en ze was er zeer blij mee, dus de uitstap naar de juwelier was al geslaagd! :grinning:

Maar Inderdaad hier ging het voornamelijk om die Oris en dat was nu inderdaad een horloge dat stond te lachen, en dan te roepen naar mij omdat ik er toch maar wat aandacht zou aan geven, en het heeft gewerkt…

Maar inderdaad Oris maakt zeer mooie modellen waarbij deze er voor mij uitsprong, enerzijds ingetogen anderzijds toch uitbundig als je begrijpt wat ik bedoel :heart_eyes:

2 likes

Kijken kost niks zegt men wel es…

Yeah right :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Het is dat willen blijven ernaar kijken dat geld kost :grimacing:

Maar ja dan heb je ook wat om naar te kijken hé :heart_eyes:

1 like

Mooie sunburst op de wijzerplaat.
Veel plezier met deze onverwachte aanwinst.

1 like

Dank je!!!

1 like

Zou waarschijnlijk een beetje te groot zijn voor mijn pols maar al bij al een hele leuke Oris Chrono!

Groeten van m’n Aquis :wink:

2 likes

Die Williams Chronograaf is zeker geen kleine jongen zo uit het hoofd dacht ik 43/44mm en is ook eerder dik met zo’n 15/16mm… maar hij draagt wel lekker en gezien mijn polsen iets breder zijn dan het algemeen gemiddelde komt hij zeker niet als zeer groot over :wink:

1 like