NA: Oris Williams Day Date - Blue Dial

Deze vult sinds vandaag de verzameling aan en is helemaal op z’n plek naast de recent aangeschafte Oris Aquis Red Limited Edition; de Oris Williams Day Date. Iets kleiner, iets minder zwaar (zeker de band), iets minder sportief - maar zeker geen echte dreser :sunglasses: - ‘something in between’ dus, maar met hetzelfde kwaliteits gevoel- en uitstraling.

42mm case, uiteraard met saffier en een Oris 735 (SW 220-1) uurwerk.
En enkele hele mooie details die verwijzen naar het Williams F1 team

image

39 likes

Mijn beste,

Mooi zeg!!
Weer eens een geheel andere Oris, dan dat ik meestal zie op het Forum!!
Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Onwijs gaaf !! :heart_eyes:

Veel draag plezier !

1 like

Super leuk horloge, ik heb het broertje met de blauwe secondewijzer. Nog een maandje en dan mag die om de pols. Veel draag plezier

1 like

Erg mooi!:heart_eyes:
Veel draagplezier!

1 like

Dat is een mooie!
Gefeliciteerd en geniet er van.

1 like

Mooie passe-partout. zowel dressy als sportief, geniet ervan!

1 like

Hele mooie aanwinst!!! Veel draag en kijkplezier!!! :clap: :clap: :clap:

1 like

Mooi hoor! Leuk dat je ook kiest voor een specifiek merk. Meerdere Orissen. :wink:

Geniet ervan!

1 like

Nice. Mooi uitgebalanceerd horloge met gave details :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd! Geinig detail, dat “Williams” bij de kroon.

Oris is gewoon een sympathiek, onafhankelijk merk met gelukkig nog veel modellen met een eigen gezicht.
Meerdere gehad in het verleden maar goed, na wat upgraden niet meer maar dat verandert mijn opinie niet.

1 like

jaloers!

:heart_eyes:

Veel plezier ermee.

1 like

Beste Oris liefhebbers, kan een tweedehands ORIS - F1 Williams Day Date kopen van particulier. Waar moet ik op letten en welke papieren moeten er bij zijn wil ik een eerlijk en vertrouwd klokje kopen? Kan ik deze laten controleren bij een juwelier?

Al vest bedankt voor jullie hulp en info.

Ik kocht (en verkocht) 'm als full set.
Omdoos, doos, garantiekaart, boekje en hangtag.
En uiteraard met alle schakels.

1 like

Heel mooie sportieve Oris :+1:

Vertrouw het niet zo. Is het zwarte garantie kaart kwijt zegt die, en wou al dat ik geld stuurde :slight_smile: Weet ook niet of dit horloge vaak aangeboden wordt. Zoek al een tijdje naar dit model.

Je ziet ze niet zo veel.
Maar ik zeg altijd; bij twijfel; niet doen. Volg je gevoel MAAR ook je gezonde verstand.

Kun je aan de hand van serie nummer laten checken of hij gestolen is, of op welke naam de horloge staat?

Volgens mij kun je bij Oris het serienummer controleren door het te registreren op de site.

mooie tijd ermee :sunglasses: