NA: Oris x Cervo Volante Big Crown Pointer Date - blauw

Heel mooie Oris. Staat je goed. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Groot gelijk, op de zwaar vergrotende foto lijkt het prominent aanwezig, maar om de pols zal het echt wel meevallen.

Verder een werkelijk prachtige Oris! :ok_hand:

1 like

Wat een prachtige Oris zeg :drooling_face: gefeliciteerd!

1 like

Wat een mooi horloge is het. Ik ben er ook al een tijdje op aan het ā€˜jagen’. Maar ik twijfel of 38mm te klein is voor mij. (Ik heb wel smalle polsen trouwens) Ik had nog niet gedacht aan Vinted. (Thanks voor de tip…:wink:)

Veel draag plezier.

1 like

Klopt inderdaad! Dit is het logo van Cervo Volante zelf.

En dit klopt ook. Op de foto valt het licht precies goed + dictbij, waardoor je het extreem duidelijk ziet. Maar om de pols bijna niet zichtbaar gelukkig :grinning:

Graag gedaan! En ik zou zeggen mooie reden om even te passen. Voor mijn gevoel oogt en draagt hij iets groter dan een 38mm, maar dat kan ook heel goed tussen mijn oren zitten.

3 likes

Prachtige aanwinst :ok_hand:veel draagplezier :+1:

1 like

Ik blijf het prachtige horloges vinden. Komt zeker in de toekomst in mijn horlogedoos. Geniet ervan! :+1:

1 like

Waanzinnig mooi. Staat op de wish list

1 like

Prachtige NA voor een hele mooie prijs!
Ik zeg; well done :+1:

1 like

Heel vet :+1:
38 mm lijkt me de ideale maat voor zo een dial!

1 like

Mooi man. Gefeliciteerd!

1 like

Erg mooi! Geniet ervan.

1 like

Prachtige Oris!
Grote fan van de big crown pointer date. Eventjes een 80th anniversary edition gehad, maar het groen in combinatie met het brons was toch niet zo m’n ding, dus die is eruit gegaan.
Achteraf gezien had ik beter voor deze versie gekozen. Misschien verwelkom ik hem ooit terug :slight_smile: :wink:

Mooi horloge, veel plezier ermee!

Hij is prachtig, wat een mooie kleur.

Goed gevinted! :sunglasses:

Prachtig!

Heel gaaf :+1:t2: Echt mooi blauw. Gefeliciteerd met deze mooie NA

ƉƩn van de horloges waarvan ik spijt heb deze gehad en verkocht te hebben… Echt een prachtige Oris! Geniet ervan!

Heel erg mooi, prachtig horloge voor een mooie prijs. :ok_hand: Ik zou hem persoonlijk sowieso op leer dragen. :wink: