Stond enige tijd hier te koop, op zn zachts gezegd een heel apart en fors horloge! Ik werd gepakt door de kleuren en de robuuste vormgeving. En ik vind het leuk dat er maar heel weinig van zijn gemaakt, deze automatic (er zijn ook quartz uitvoeringen) vind je niet meer, zeker niet in deze bijna mint staat! De bijbehorende rubber band vond ik nix en heb ik vervangen. De stalen band is mooi, maar zit mij niet lekker pas. Blij met deze koninklijke knoert
Da’s een knoepert inderdaad! Hij is mij te groot maar het model is wel erg mooi … geniet ervan!
Gelukkig hebben we de foto’s nog zullen we maar zeggen
Veel plezier met deze aanwinst.
Thnx!
Haha, daar moet je t mee doen Hoe vind je de band?
Beter dan de originele. Ben je niet bang dat door het gewicht van het horloge deze steeds wegglijd?
Doordat ik van pas dragen houd zit hij strak om de pols, ‘s avonds een gaatje kleiner. Draait absoluut niet, ook omdat ik een platte pols heb Heb nog geprobeerd om de stalen band (die is wel erg mooi) pas te krijgen, maar dat was geen succes helaas. Vraag mij af of daarvoor een sluiting met microverstelling te krijgen is, zal eens kijken.
Mooie joekel!!
Right!
Mijn beste,
Een kleurrijk en ruim bemeten horloge!!
Ziet er fascinerend uit!!
Veel draag-plezier dan ook met deze vrolijke zeebonk.
Orologio Signaturis Temporis
Beste Coenraad,
Dank voor de wederom lovende woorden, steeds weer een meerwaarde voor de NA
Supergaaf, echt een microbrand avant la lettre
Jeetje, één van de eerste micro brands, toen was het nog een zeldzaamheid.
Bestaan ze nog?
In ieder geval veel lol ermee.
Ja, mooi hè! Nee, bedrijf bestaat niet meer, is geloof ik rond 2010 ter ziele gegaan, uitbrengen van de quartz versies na deze automatic was geen succes Maakt dit exemplaar redelijk exlusief
Btw: afmeting valt mee, 45mm. L2L wel fors.
Mooie dikke klatser ! Gefeliciteerd. Ik hou wel van een dik horloge om de pols. Niet zo n mieterig dingetje.
Hahaha, thnx, ben ook zeer verguld met die dikzak!
Fraai !