NA oude chronograaf met keuzestress

Beste forummers!

In deze vluchtige tijd even een moment van bezinning. Waar leidt het leven naartoe? In mijn geval momenteel naar een 70 jarige obscure chronograaf van het onvindbare plakmerk Altitude. Het tikkend hart betreft een Venus 188. Heerlijke patina. Maar die band. Tsja. Draagt op zich prima, soort luchtige mesh. Maar de uitstraling ligt ergens tussen Lodewijk IVX, BA Baracus en Roy Donders. Toch maar klassiek bruine lederen band? Of iets anders. Keuzes, keuzes.

Wat vinden jullie? F*** the world, head up high, dare to be different, band houden? Of: doe eens normaal, geef niet toe aan je midlifecrisis, weg ermee?

Plaatjes voor de sfeer:

25 likes

Soms is “fout” dikke prima. :ok_hand:
Lekker laten eerst, past wel bij het horloge.
(Maar een mooie leren band staat vast ook super )

3 likes

Heerlijk fout deze band.
Als je lef hebt gewoon dragen!

Als je het eigenlijk niet durft, zet hem op bruine hagedis.

3 likes

die band :star_struck: wat moet die kosten?

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Die band is fout genoeg om te behouden.
Beetje fout = Niet goed.
Driedubbel fout = Goed.

3 likes

Breitling =beetje fout
Dit is uniek! Lekker dragen joh :+1:t2:

2 likes

Alsof mijn oma met haar schortje voor de groente tot pulp staat te koken. Houden die band!

2 likes

Ik zou zeggen, verkopen die band. Bij deze meld ik me direct aan om hem over te nemen​:rofl::rofl::rofl: Zonder gekheid, ik zou hem dus houden!:wink:

1 like

Ja, houden. Je kunt er altijd een bruin-leren band bij nemen voor als je een keer niet durft.

1 like

:facepunch:t3:
Goed man,die band :smiley:
Is het de originele band?

2 likes

Die band is niet origineel? Of wel?
Zo niet, zou ik er zelf een mooie bruine lederen band voor zoeken, die het geheel m.i. enorm zou verbeteren. Het horloge wordt daar gewoon mooier van, denk ik. Nou ja, lekker doen wat voor jou het best voelt, natuurlijk! Succes met de beslissing!

1 like

Volgens mij wel, hij ziet er in ieder geval goed gedragen uit.

2 likes

Prachtige chronograaf :star_struck:. Zou hem zeker op bruin leder zetten :+1:t2:

1 like

Fantastisch goed samengevat! :joy::joy:

Ik zou m zeker houden, het horloge kan het zeker hebben.
En dan een leren band om te wisselen voor als het feestje voorbij is.

1 like

Past goed bij elkaar, gave combi!

1 like

Dank allen!

Hoe verwijder je ĂĽberhaupt een band als deze? Voorzichtig de aansluiting ombuigen?

1 like

Ik hoop dat je niet te harige armen hebt. Ben je meteen onthaard als je die af doet.

Het is wel erg apart (understatement) maar op een TGIF outfit kan die best wel gaaf zijn.

1 like

What the f*ck hangt er om je pols :rofl: dit is zo fout dat het fout is :grin:
Weg met dat gedrocht, vive la republique :fist:

1 like

Dat beschouw ik als het grootste compliment!

1 like