Kennen jullie dat? Sellers remorse? Ik eigenlijk niet totdat ik deze verkocht een paar maanden geleden.
Het aller aller eerste horloge wat ik tig jaren geleden zo mooi vond. De aanstichter voor de duurdere klasse.
Waarom die de deur uit ging? GS sbgw253.
Paar weken geleden begon t te knagen. Je eerste liefde wegdoen… Hoe kon ik… Toen stond die hier te koop en had m gemist. Ik zag m pas toen die gereserveerd was.
Vorige week in Duitsland geweest. Deze ook weer omgehad. Had niet veel gescheeld en had m meegenomen. Alhoewel een ander model van dit merk me ook aantrok. Ahoi Neomatik.
En toen kwam deze week het bericht of ik m niet wilde overnemen. Niet getwijfeld en gelijk gedaan. Na een stressvolle dag want ondanks aangetekende verzending door een onbekende afgetekend… Zal de bezorger zelf geweest zijn… In de kliko gevonden… ********
Eind goed al goed. Hetzelfde horloge wat paar maanden geleden de deur uit ging is weer terug op t nest. Om nooit meer uit te vliegen
Lijkt inderdaad wel een watch christmas caroll maar wat ben ik blij dat ik deze Nomos - Orion 35mm weer terug heb.n ( Gsm camera is gewoon crap maar goed dat terzijde) Al zal deze aanschaf wellicht budget technisch wel wat gevolgen hebben voor 2020.
Maar kon geen nee zeggen. Nomos is een mooi merk voor ik denk een goede prijs.
Pas geleden had ik ook zoiets, een nieuw horloge uit Amerika. Zou ook voor getekend moeten worden. Zag ik op de post.nl app dat er voor getekend was, bleek hij gewoon voor de deur te liggen. Als er iemand in het portiek langsloopt en die ziet het
Zou niet mogen.
T is niet best idd. Bedoel wat er in onze doosjes zit in in de regel geen tientjes werk.
Op t papier wat ze achterlaten stond t wel dat t in de kliko lag maar men zou dat eens zien idd.
Of zoals voor de deur helemaal van de pot gerukt… Ik ga zo een klacht indienen. Vraag me af als dat niet verzekerd verstuurd is en aantoonbaar niet door de ontvanger getekend is of Postnl dat zonder dreiging advocaat zo schappelijk is iets te vergoeden???
je moet van goeie huize komen om een klacht te kunnen indienen.
ten eerste word je het niet makkelijk gemaakt, om een formulier te kunnen invullen met je bevindingen.
ten tweede werd er gevraagd op het formulier: wilt u contact hierover met ons ?
JA, dat wil ik… jammer, nooit meer wat over gehoord.