Mooi hoor
Proficiat.
Oh, die is serieus tof. Mooie vondst!
Fantastisch
Complimenten en gefeliciteerd
Prachtig. Hoe krijg je ze toch gevonden?
Super vet horloge en mooi verhaal
Mooi! Gefeliciteerd!
Wat een schitterende aanwinst!!
Supergaaf
Mooi Koekoek. Leuk om te lezen hoeveel je met je hobby bezig bent.
Mooie vonst zeg! Hopelijk gaat de service aan het uurwerk net zo voorspoedig als het opknappen van de kast.
Bedankt voor alle reacties
Op verzoek Hij is natuurlijk niet perfect en er zijn genoeg krasjes, maar hij heeft zn shine weer terug.
Heb dat zelf gedaan. Maar uiteraard niet de eerste keer dat ik zo iets doe. Wat kleine dingetjes zoals schoonmaken, nieuw glaasje, etc doe ik zelf. Voor een service gaat hij straks wel naar de horlogemaker.
Nee, nee, nee. Ik heb veel liever een onaangeraakte. Heb daarom speciaal deze gezocht die een mooie kast had. Wat krasjes horen bij vintage imho. Hij doet wel mooi werk, maar not my cup of tea.
Geniet er van man!
Dat is een hele mooie Daniel. Heel veel plezier ermee.
Groeten,
Coos
In deze staat zou ik hem ook zeker niet laten restaureren. Dit is te goed om mee aan de slag te gaan. Ik heb ook een vintage high beat met een paar krasjes, en die is zo mooi origineel, daar ga ik niks aan laten doen.
gaaf hoor, verrassend opgeknapt na alleen een ultrasoon!
Prachtig!
Groot gelijk, ziet er nog super strak uit!
Wow dit is toch echt een andere koek mooi!
Heel mooi en een interessant verhaal! Raar dat zulke vieze horloges überhaupt verkocht worden, ik ken Japanners juist van een zeer kritische benadering van tweedehands (iets is al “B-“ als een krasjes binnen de lugs zitten…)