NA: Outbreak

Gefeliciteerd

1 like

Kleur. :clown_face:

1 like

Prachtig gefeliciteerd !

1 like

Whats not to like?

Mooi groen is niet lelijk :wink:

5 likes

Gefeliciteerd, mooie Squale!:ok_hand:

Hey, gefeliciteerd, man! :partying_face: Lekkere set, zo. En herkenbaar. Ik ā€˜ontdekteā€™ Squale ook pas vrij laat echt, voor mezelf en ben sindsdien niet meer weg te slaan uit de Squale kroeg! :beers:
Maarehā€¦

Are You Sure About That The Rock GIF - Tenor GIF Keyboard - Bring  Personality To Your Conversations | Say more with Tenor

:wink:

3 likes

Gefeliciteerd! Heerlijke aanwinsten en klaar voor de zomer :sunglasses:

1 like

Heel mooie horloges!

Al meerdere Squaleā€™s gehad. Telkens wel weer verkocht. En mijn laatste was ook een Militaire, deze onlangs ook weer verkocht. Maar dat komt vooral omdat ik dadelijk de HFLE mag verwelkomen in de collectie.
En aangezien ik momenteel geen Squale bezit heb ik mezelf uit de Squale Kroeg verbannen. Dus daar lees ik eventjes niet mee. Anders heb ik er volgend weekend weer een in huis en ik probeer dat even niet te doen hahaha.

Heel veel plezier gewenst met de nieuwe aanwinst! :+1:t5:

4 likes

Excuus, daar had ā€œmijn honger naar Squalesā€ moeten staan :wink:.

Ik ben nog in mijn verliefdheidsfase en kan me niet voorstellen dat er een weg moet :sweat_smile:

2 likes

Ik heb soms ineens het gekke idee ā€œ1 erin, 1 eruitā€. Dat had ik laatst met mijn Squale dus ook. En vervolgens duurt het even voordat de nieu squale komt en koop ik weer meerdere andere horloges haha. De HFLE die blijft sowieso.

Mocht je ook een Squale HFLE willen, wellicht is er nog iemand die er toch nog van afziet. In dat geval even het Squale HFLE topic volgen.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sportieve aanwinst!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi man! veel plezier ermee :grin: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten! De Greenray is echt een plaatje.

1 like

Dat zegt je huidige, korte termijn, hersenspinsel :yum:
Mooie Squale. :ok_hand:

1 like

IMG_0238

Congratz met de NA :heart_eyes:

2 likes

Geficiat! Vette NA!

Van harte, leuk geschreven!

Dank allen!

Kenners in de Squale kroeg hebben met er op gewezen dat het aannemelijk is dat er ooit nog een ā€œMaticā€ op mijn pad komt :crazy_face:

3 likes

Dat klinkt als een bekende wegā€¦ :sweat_smile:

Gefeliciteerd met deze mooie NA en ook alvast met de volgende mocht ik hem missenā€¦ :joy:

3 likes

Hele mooie aanwinsten zeg ! Geniet ervan en het is erg gezellig in de kroeg :sunglasses::beers:

3 likes