Bij toeval belandde ik op hf. Was bij moeders in Spanje en ik weet nog goed dat onder het zonnetje een wereld voor mij openging. Ik snapte weinig van het taalgebruik. NA, grail, onrust, flipperen, GADA, GTG en een ritje naar de DNK. Wat een gedoe allemaal Er moest natuurlijk een Rolex komen want de force is strong
Er kwam een Rolex Explorer 36 mm. Bewuste keuze want Flash sr heeft 4 van de Seven Summits beklommen en we weten allemaal dat Explorer meegegaan is naar de top van de Mount Everest…
Een afspraak met een hf lid was snel gemaakt. De Explorer bleef niet zo lang om de pols want ik vond hem vrij ielig. Explorer op marktplaats gezet en daar kwam ik in een wereld vol list en bedrog terecht. Had afgesproken met de beroemde Valentino van marktplaats. @munkel behoedde mij voor een bak ellende door het geven van horloge adviezen en vooral niet af te spreken. Hij wist mij alles over de nickname Valentino te vertellen qua vaagheid en boefjesgedrag. Is de baco al bij je aangekomen per flessenpost Marco?
Bovenstaand verhaal was mijn eerste ervaring op hf. Mooie vriendschappen en contacten ontstaan en kletsen over een bijzondere hobby. Ik was al enige tijd op zoek naar een Certina argonaut uit de jaren 70. Deze week kwam hij binnen per post. Een funky horloge uit de jaren 70 waar je zo Studio 54 mee kon binnenlopen zonder dat de doorbitch je tegenhield.
Leuke NA Jack en natuurlijk gefeliciteerd met deze leuke Argonaut, wens je er natuurlijk heel veel draagplezier mee
Ik heb je toch niet aangestoken met vintage . Nu moeten we @Papadap ook zover zien te krijgen om ook eens een vintage te proberen, kunnen de 3 musketiers ook naar Rikketik
Mooi, dit soort verhalen! En gefeliciteerd, met deze coole, funky Certina!
Moest ook nog even hieraan denken. Een nummer dat is ontstaan, vanwege het feit dat het zomaar kon
Bernard Edwards en Nile Rogers werden geweigerd bij de deur van 54. Hierna schreven ze het nummer, toen getiteld ‘Fuck off’ Later is de titel en de tekst veranderd in ‘Le freak’ zo vertelde Nile zelf. Het nummer is opgenomen in Powerstation studio’s NYC onder leiding van technicus Bob Clearmountain.