NA overgrootvaders horloge

Goeie avond forum leden, ik ben recentelijk in bezit gekomen van mijn overgrootvader zijn horloge, deze is nu na enig onderhoud bij de juwelier en een maand wachten weer terug in goede staat. Wat een genot is het toch dat horloges op deze manier een ding kunnen zijn dat velen generaties meegaat. Het gaat om een oris 15 exacte ref is voor mij niet bekend

57 likes

Mooi. En leuk dat je hem weer kan dragen.

2 likes

Dat is het zeker, toen ik het overhandigd kreeg was de kast helemaal verweert en door het glas niet veel meer te zien. Een heel contrast met hoe het horloge er nu bij ligt

2 likes

Ja, hij ziet er goed uit.

1 like

Fraaie Oris met uiteraard grote emotionele waarde, zuinig op zijn! Veel draag plezier :watch:

1 like

Gaaf! Koesteren en van genieten, dus af en toe lekker dragen!

1 like

Heel leuk om zoiets te hebben!

Iets meer info over de geschiedenis het merk:
https://www.oris.ch/en/history

1 like

Hopelijk kan je er nog lang van genieten!

1 like

Dank voor de link, heb zelf ook al proberen iets meer te vinden over dit horloge, maar naast dat ik vermoed dat het uit de jaren 50 komt ben ik niet heel ver gekomen

1 like

Dat hoop ik ook zeker

1 like

Mooi horloge :ok_hand: en met een verhaal :grinning: op zijn verjaardag zeker dragen !

1 like

Prachtig horloge! Draag het in goede gezondheid :ok_hand:

1 like

Heel mooi de Oris van je overgrootvader. Mag je met trots dragen

2 likes

Erg mooie Oris, Hopelijk kan je er zelf nu lang van genieten en herinneringen mee maken.

1 like

Gefeliciteerd! Zoiets is vele malen leuker en specialer dan iets nieuws uit een winkel!

1 like

Dat is het idd, al wordt het morgen meteen weer naar de juwelier, het horloge is vanmiddag gestopt met lopen

Hier op het forum is een lijst met betrouwbare adressen…

1 like

Top , geniet ervan

1 like

Mooi ding. Geweldig om een goed werkend horloge van je overgrootvader te kunnen dragen.
Geniet er van!

1 like