NA: Oysterband van Rob (Monsterwatches)

Die heb ik hier liggen in 22mm, gekocht via ebay voor minder dan 20 euro :slight_smile:
De kwaliteit is ook nog behoorlijk goed eigenlijk.

Heb van hem vernomen dat er wat vervelende omstandigheden in de privesfeer zijn.

Mmmmm :confused: Dat is inderdaad wel erg lang, dat moet ik toegeven.

Op de laatste Rikketik was hij wel aanwezig.
.
.
.Elf.

Dat is heel vervelend maar dat kunnen wij natuurlijk niet ruiken en ik neem aan dat monsterwatches ook zijn rekeningen betaalt.

Een verkort mailtje met een automatisch gegenereerd antwoordt doet wonderen.

Voor mij hoeft het niet meer maar voor anderen misschien wel handig. Gelukkig hebben we het HF nog waar we onze info vandaan kunnen halen van onze kleurrijke leden die eigenlijk alles wel tezamen weten. Ga zo door lui! :+1:t2:

2 likes

Rob heeft prachtige resultaten geleverd en zorgt voor correcte afhandeling.

Maar wegens lange wachttijd op mail of PB, heb ik het opgegeven. Ik heb wel begrip voor zijn druk bestaan en zijn privésfeer. Ik heb geen Facebook.

Wat de oysterband betreft…
Al vaker gelezen over de kwaliteit van die band. De looks vind ik saai voor een duiker.

Waar is die Hexaband te verkrijgen ?

Ik heb eigenlijk goede ervaringen met Rob gehad, zelfs heeft hij mij ooit heel vlot geholpen met een sluiting voor een Seiko5 die ik niet eens bij hem had gekocht.
Ik vond dat wel een mooi gebaar.
Daarom dat ik hem dan ook deze verkoop gunde en ook deze band 2 dagen na betaling ontvangen via de postbode.

Na een mail contact en opvolg mail van mijn kant nooit meer iets vernomen. Ruim maand geleden al ondertussen en na wat extra mails erachteraan maar opgegeven. Snap best dat iemand privé problemen kan hebben maar om midden in een email conversatie niets meer te laten horen is wat vreemd.

1 like

Blijkbaar toch niet. :wink:

Ach, als je de wat minder blije klanten afzet tegen de blije klanten dan is dat procentueel gezien peanuts.[quote=“AlcoS, post:22, topic:95690, full:true”]
Heb van hem vernomen dat er wat vervelende omstandigheden in de privesfeer zijn.
[/quote]
Kan dus van alles zijn.

Ik zou dus aanraden om een alternatief te zoeken als tijd een belangrijke factor is.
.
.
Elf.