NA: Oysterband van Rob (Monsterwatches)

Vandaag mijn nieuwe SKX Oysterband in ontvangst mogen nemen, netjes verpakt en via DPD met tracking.
Ik heb deze vanavond gemonteerd, hieronder het resultaat. Het horloge wordt met die Oysterband toch nog iets voller van uiterlijk naar mijn mening. Misschien ook doordat het weer nieuw is. :grin:

Oyster met solid endlinks en Seiko 4 gaats sluiting 20mm, zonder duikerextensie.

15 likes

Zeker een flinke upgrade die bracelet, congrats!

1 like

Prachtige band!

Jammer genoeg past die niet op mā€™n monster :frowning:

Daar kan dan weer wel een engineer op. Ook tof. Vraag maar aan @gisae.

Mannelijk :wink: , hele gave combi, vooral omdat ik deze zelf ook heb op de SKX. Oogt iets strakker dan een Engineer of Jubilee. Seiko clasp maakt het af :thumbsup:

2 likes

hier al eens gekeken? zitten er een paar strakke tussen, en van goeie kwaliteit.

Sodeju wat een prijzen :scream:

1 like

Dat dan weer welā€¦

leuk hexabandje voor de skxā€¦

Lumpy achtig?

HEEL mooie band

Mijn beste,

Robuust, duurzaam en mooi!!
Veel draagplezier!!

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

En ook niet op mijn MM300 :angry:

Iemand recent nog iets vernomen van monsterwatches, zou er graag een Seiko 5 kopen, maar de website lijkt uit de lucht.

Niels ik heb er slechte ervaringen mee,
De eigenaar lijkt erg sellectief te zijn met waar hij zin in heeft.

Dan ben je waarschijnlijk de enige .

De rest van de forumgenoten zijn toch erg over hem te spreken. Ondergetekende ook.

Misschien ligt het aan U.

Probeer het eens via fakebook. Rob is misschien met vakantie of i.d. Fakebook kan nog wel eens wel helpen.

Succes,
Elf.

Er staat ook dat het mijn ervaring is beste Watchup.
Meneer is hier verheven tot heilige, maar loopt in mijn ogen wel de kantjes eraf.
Ik heb uiteindelijk netjes mijn centjes terug gekregen, Maar het is toch tegek voor worden dat Niels of welke andere koper maar Facebook zou moeten nemen om contact te kunnen krijgen.

Toch is dat zo. Het is een Ć©Ć©nmans zaak. Rob zal ook wel eens iets anders hebben. Misschien ziek of iets anders.
De ervaring leert dat het via fakebook soms wel tot een vlotter contact komt.
Ik denk dat je verwachtingspatroon gewoon te hoog ligt, en hoop tevens dat je zelf ten aller tijden daar wel aan kan voldoen.

.
.
Elf.

1 like

Ik ken Rob nog niet, maar zie hier op het forum wisselende meningen.

Ik zal eens proberen via facebook contact te krijgen.
Dank voor het advies.

1 like

Geen garanties.
Desalniettemin succes.

.
.
Elf.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik verscheidene mailtjes verstuurd heb naar het mailadres op de site, via het forum pbā€™s heb verstuurd en er is nog geen enkel antwoord mijn kant op gekomen.

Met facebook doe ik geen zaken maar het is wel een beetje treurig dat na meer dan een maand nog steeds geen enige moeite antwoord gegeven is.

Dus Rob, misschien is het een keer wat om iemand in dienst te nemen om de mails te beantwoorden. Kan je wat klandizie opleveren.