Vandaag mijn nieuwe SKX Oysterband in ontvangst mogen nemen, netjes verpakt en via DPD met tracking.
Ik heb deze vanavond gemonteerd, hieronder het resultaat. Het horloge wordt met die Oysterband toch nog iets voller van uiterlijk naar mijn mening. Misschien ook doordat het weer nieuw is.
Oyster met solid endlinks en Seiko 4 gaats sluiting 20mm, zonder duikerextensie.
Er staat ook dat het mijn ervaring is beste Watchup.
Meneer is hier verheven tot heilige, maar loopt in mijn ogen wel de kantjes eraf.
Ik heb uiteindelijk netjes mijn centjes terug gekregen, Maar het is toch tegek voor worden dat Niels of welke andere koper maar Facebook zou moeten nemen om contact te kunnen krijgen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik verscheidene mailtjes verstuurd heb naar het mailadres op de site, via het forum pbās heb verstuurd en er is nog geen enkel antwoord mijn kant op gekomen.
Met facebook doe ik geen zaken maar het is wel een beetje treurig dat na meer dan een maand nog steeds geen enige moeite antwoord gegeven is.
Dus Rob, misschien is het een keer wat om iemand in dienst te nemen om de mails te beantwoorden. Kan je wat klandizie opleveren.