Een beetje Pagani-drager drinkt thuis hommages van goed bier
Is dit 40 of 42mm?
42!
Te groot of niet, het blijft een ondergewaardeerde knaller
Ik heb toch liever slecht verzonnen.
Ik vind het tof. Gefeliciteerd met je NA!
Ik weet dat het soms hard kan gaan. Dus het verbaast me niks als je over een jaartje het origineel om je pols hebt.
Ik vind ze beide RUK. Origineel en “NoNo”.
Zo ben ik er achter gekomen dat de Speedmaster veel te groot is voor mij. Heb zo’n Alpha gekocht voor €180 en heb er nog €100 tweedehands voor gekregen terwijl ik hem een jaar heb gehad. Beste €80 die ik de laatste tien jaar heb gespendeerd, want nu hoef ik geen Speedmaster meer!
De nieuwe valt een stuk kleiner uit . De vorige was voor mij ook te groot.
Mooi horloge en ik kan me voorstellen dat de prijs -kwaliteit top is. Vanaf 50cm is het merk niet meer relevant voor het uiterlijke vertoon .
Waar mensen zich tegenwoordig druk om kunnen maken.
Nog nooit, maar dan ook nooit heeft een ziel mij een vraag gesteld, of een opmerking gemaakt over mijn horloge. Laat staan een discussie aangaan over wat hij dacht dat het merk mijn horloge is. Als jij je er goed bij voelt lekker dragen. Het ziet er goed uit, en gewoon knallen.
Ik heb zelf ook een soortgelijk methodiek toegepast.
Ik heb zelf geen ‘puck’ horloge en een halios 1000m is er 1 van. Heel slecht te verkrijgen en kost wat. Ik heb dus een homage van een halios 1000m aangeschaft om te kijken of zo een vorm mij bevalt, zonder een groot bedrag te betalen.
Zo, die is strak gejat, om in jouw woordkeuze te blijven. Ze blijven leuk en zomers. Veel plezier er mee. Had je deze echt aangeschaft om te zien of de Rolex wat voor je zou zijn, of was dat een geintje, van dat sparen?
Wel jammer dat ze de lengte van Rolex’ wijzers niet nagemaakt hebben: De secondewijzer is langer, de GMT-wijzer heeft een uitlopende punt en ook de minutenwijzer is nipt langer op het origineel. Buiten dat, schokkend hoe het lijkt op deze foto’s. Dat doen ze goed.
Ik heb 'm van origine gekocht omdat de vorm van de Explorer 2 en het feit dat de Explorer 2 toch niet precies de rolex is waar je aan denkt bij het woord Rolex. Mede daardoor. Ook om eens te kijken en te passen.
Maar wat ik hierboven al zei: ik als arme student die net een datejust heeft aangeschaft (hoorde @HanDavinci ooit een keer zeggen "je eerste rolex voor je 30e gekocht, die houd je altijd) kan ik momenteel dus niet ff ome duo vragen of ze nog 8 rooitjes bij willen storten zodat ik die Explorer 2 kan kopen…
Dan maar een homage en hopen dat het echte werk zo snel mogelijk om de pols schittert
In de podcast?
Jazeker!
Plagiani.
Daar gaat het om