Beter goed gejat dan slecht verzonnen zeg ik dan maar…
Helemaal geen straf overigens om te dragen en de kogel is door de kerk. De Explorer 2 moet komen! Nu de funds nog even regelen…
Beter goed gejat dan slecht verzonnen zeg ik dan maar…
Helemaal geen straf overigens om te dragen en de kogel is door de kerk. De Explorer 2 moet komen! Nu de funds nog even regelen…
Leuk, het heeft wel wat! Nu doorsparen maar.
Enne, ik pak alvast de popcorn erbij😉
Here we go again.
Even cola pakken. Momentje. Ik zit zo in de tuin.
En daar gaat t om.
Lekker van genieten en dit topic alvast op negeren zetten!
De eerste posten zijn alvast een goede voorzet voor een hoop gezeik.
Succes met de funds fixen voor de real deal.
Hoop dat het je gaat lukken.
Ik ben normaal ook anti, vind het altijd zo lekker makkelijk om een homage aan te schaffen. Toch tegen de lamp gelopen. De Explorer 2 heeft voor mij altijd z’n charmes gehad. Maar na recent als arme student een datejust aangeschaft te hebben (na veel bloed zweet en tranen) zijn de centen op. Maarja je bent jong en je wil wat…
Ik kan wel tegen een stootje, thanks voor de aanmoediging
Pagani Design…
Pagani is Swahili voor gekopieerd waarschijnlijk .
Anyway… Geniet er van!
Je bent het woord “schaamteloos” vergeten voor “gekopieerd”. Anyhow wel een geinig ding. Heb 'm nu 2 dagen, beetje voor vakantie (mocht dat ooit nog kunnen) en als beater gekocht. I mean, 100 euro binnen 10 dagen vanuit China. Het kan nooit veel goeds betekenen, maar ik ben er blij mee
En daar gaat het om!
Nee, en ik ook niet.
Ik zou met zo’n horloge heel bang zijn voor een scenario als volgt.
Zit je ooit in een coronavrij terrasje je drankje te sippen. Roept er ineens iemand naast je;
he tof jij ook een Explorer twee??
Ja uuhm soort van Explorer.
Oh, ja nu je het zegt, staat daar nu Porsche design???
Nee, PAGANI.
…lange stilte…
Tof dat jij er wel van kunt genieten. En snap dat niet ieder even 8k aftikt voor een horloge, maar zou dan echt liever een Citizen van 100 euri ofzo om de pols hebben.
Met een beetje pech duurt t nog 2 jaar
Mooi ding hoor. 1 van de grote voordelen, passen bij een juwelier is toch anders. Nu kan je hem dagelijks ervaren. Stel dat hij niet bevalt , in het blauwe gooien en door. Voor de volgende die over een Explorer zit re twijfelen. En voor die centen ook gewoon degelijk.
Veel draagplezier!
Moet er wel even bij zeggen, ben niet van plan dit ooit “serieus” te dragen. Op vakantie op 't strand prima, het is puur voor de fun/ook om te kijken hoe 't staat.
Vond je scenario schets wel leuk trouwens zag 't helemaal voor me😂
Kost niet de hele wereld, ongegeneerde kopie, maar hartstikke leuk
Gewoon lekker dragen en plezier van hebben, als t nie bevalt verlies je der nooit teveel aan
Was mijn insteek dus ook
Gewoon lekker van genieten man! Heerlijke zomer beater!
Lijkt me lachen.
Helaas heb ik nog nooit mee mogen maken dat iemand naast me op een terras iets over m’n horloge ging roepen…
Bij een cafe dacht iemand dat mijn spb147 een Oris 65 was. Dikke fail maar goed, aandacht is aandacht