NA: Pagani Design Freccione

Vandaag mijn NA op mogen halen.
Ik was altijd van de horloges in het segment van
500-1000 euronen, maar ik ben mezelf steeds meer gaan interesseren voor horloges tot 300 euro.
Naast mijn 2 Citizens Promasters waarvan 1 automaat en een vintage duiker en een G-Shock en een Garmin, vond ik het tijd om weer eens een horloge aan te schaffen waarvan ik niet benauwd hoeft te worden als hij een kras oploopt.

Zodoende kwam ik op de Chinese horloges terecht waarvan de een zegt dat het hommage is of de ander zegt iets over de kwaliteit.
Afijn we hebben niet allemaal de middelen om duizenden uit te geven aan een horloge uit het topsegment.

Ik ben daarom voor een gmt gegaan .
Ten eerste omdat ik dat nog miste in mijn povere collectie en ten tweede omdat ik zo’n wijzerplaat wel wat vind hebben.
Ik ben uiteindelijk voor een Pagani gmt gegaan die uiteraard een hommage is van de Rolex Explorer, maar daar maal ik geen seconde om.

Het horloge is in mijn ogen prima afgewerkt met saffier glas , een Seiko uurwerk en 200 wr en daarbij moet ik zeggen dat ik de band geweldig vindt zitten en hij is zelfs voorzien van schroeven ipv pinnen.

Anyway ik ben een blij ei.
Geniet van de foto’s!!!

48 likes

Leuke aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Heel mooie aankoop, ik heb zelf ook 3 homage horloges. Geniet van je horloge.

1 like

Gefeliciteerd met je NA

1 like

Geniet ervan!

1 like

En daar gaat het toch om?
Gefeliciteerd met je aanwinst en geniet ervan!:+1:

2 likes

Geniet van deze NA!

1 like

Gefeliciteerd!! En het gaat er om wat jij tof vind en niet een ander.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf. Heel veel plezier ermee.

1 like

Ten eerste: Prachtige GMT van PD! Daarnaast is er helemaal niets mis met hommages of iets dergelijks. Heb zelf 2 PD’s en ben er hartstikke blij mee. Als je even goed research doet, kan je mooie specs vinden voor een degelijke prijs en dus een goed horloge. Geniet van je N.A.!:grin:

1 like

Ziet er goed uit, veel draagplezier gewenst.

Gefeliciteerd!

1 like

Veel draagplezier met deze mooie GMT

1 like

Mooi horloge👍

1 like

Hartstikke leuk horloge van een Hartstikke leuk merk.

Gefeliciteerd met dit wijze besluit.
Heel veel plezier ervan.

1 like

Wat ik ook erg fijn vind is dat de bezel niet kan draaien en er dus nagenoeg geen vuil tussenkomt.

2 likes

Mooie aanwinst.

1 like

Daar is die bezel natuurlijk ook helemaal niet voor bedoeld. Hiermee kun je je GMT wijzer als 24 uurs-wijzer gebruiken.
Hier zie je bv meteen dat het bijna 10 voor 11 in de ochtend is.

5 likes

Ook gaaf. Die oranje band staat erg goed.
En bedankt voor je toelichting.:grin:

2 likes

Ziet er leuk uit, veel plezier ermee!

1 like