Tof ding, geniet ervan!
Tsja, ik zit toch in het kamp van not done.
Er zit geen greintje design van Pagani in.
Wil je een goedkope beater, koop je een originele Casio o.g.
Heel fraai horloge. Wil er ook eentje.
Op zich snap ik wel wat je zegt, echter heb al een leuke originele Casio (G-Shock GBD-200SM-1A5DR) en die draagt toch niet zo lekker onder een overhemd (te dik). Deze is lekker dun en bovendien kan ik het design zo een beetje ervaren en dan misschien (ooit) eens een echte te kopen. Denk dat Pagani voor veel mensen geen vervanging is van het origineel, maar meer iets is voor erbij.
Gefeliciteerd met de NA…
Ook ik ben ooit met AliX watches begonnen…
Vooral om te ontdekken wat ik echt leuk vond…
Eerder dit jaar, voor m’n 40ste verjaardag een “echte Speedmaster” gekocht…
Voor mij was het echt een heel leuk parcour…
Al zou ik het nu toch anders doen…
Kostte ook wel al wat, al die Ali modellen
Heb ik ondertussen al een groot deel van verkocht trouwens…
Wat betreft het bandje: eens. Deze bracelet ziet er leuk uit, comfort is OK, maar niet top. Geen half links, geen micro adjustment, dus pasvorm is een beetje hit or miss.
Wat betreft een leren bandje zou ik graag een dikke blauwe kalfsleren (gevoerde) band er bij kopen. Bijvoorbeeld deze: The Athens: Deep Ocean Blue Full Grain Leather Watch Strap – watchandstrapco
Of deze?
Nappa Kalfslederen Horlogebandje Blauw (horlogebanden.com)
Iemand tips, ervaringen of suggesties voor een ander leuk bandje?
Klopt, die eerste zou erg mooi staan ja
Dat is het sowieso niet natuurlijk. Het is een schaamteloze kopie.
Voor het geld is het misschien lastig maar voor een beetje meer koop je iets origineels
Mooi horloge hoor, geniet er van!
Er zijn meer dan genoeg topics om daarover te zaniken.
Dit doe je niet in een NA topic.
Reageer dan gewoon niet.
Tsja, het is een forum, he? Dan mag dat gewoon, reageren…
Heel mooi horloge, niks mis met PD. Niet iedereen heeft een zak geld om dure horloges te kopen. Dragen wat je zelf mooi vind. Ik heb ook 3 horloges uit China, ben er superblij en trots op.
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Niet per sé mee oneens maar…
Als TS (proficiat overigens, draag 'm met plezier en hopelijk bevalt 'ie zo goed dat je het origineel ooit om de pols slingert!) nota bene zijn post hiermee begint is het toch niet vreemd dat erop gereageerd wordt?
Jij vind dat hij een casio moet kopen omdat jij vindt dat dit niet kan?
o.g.
Mooi man , laat de haters maar haten
.