NA: Pagani Design PD-1766

Misschien dat sommige mensen het hier ‘not done’ vinden, maar wilde deze nieuwe aanwinst toch graag met jullie delen.

Voor de aankoopprijs van 48 euro ongelooflijke prijs-kwaliteitverhouding. Ik kan er mijn ogen er niet vanaf houden. Hoewel het zeker niet hetzelfde is als het (veel duurdere) origineel, zijn de details indrukwekkend. Prachtige wijzers, grooved subdials, een opgelegd logo, opgelegde indices en een prachtig gekleurde sunburst-dial. Vooraf dacht ik een Uncle Seiko flatlink bracelet er bij te kopen, maar nu ben ik daar niet zo zeker van. De meegeleverde armband voelt een beetje fragiel aan, maar het is eigenlijk veel beter dan ik had verwacht. Ik ben echter geen grote fan van de vlindersluiting. Dat, samen met een paar scherpe randjes aan de achterkant van het horloge, is de enige kritiek die ik kan bedenken. Oh ja, de AR coating had wellicht ook wat beter gekund. Maar goed, voor dit geld…

51 likes

Prima horloge, toch? Geniet ervan.

2 likes

Gewoon doen wat je gelukkig maakt en f**k de rest :wink:.
Leuk horloge, geniet ervan :+1:

4 likes

Gewoon doen. :+1: Leuk horloge, belangrijk is dat jij er van geniet.

3 likes

And yet, you did it. :partying_face:

Lekker boeiend!

:point_up: Dus.

Veel draagplezier!

1 like

Het is idd het belangrijkste wat jij ervan vindt. Heel veel draagplezier met je NA. :facepunch:

1 like

:sleeping: :wink:

Mooi horloge, veel plezier van je NA!

1 like

Met een fijn schuurpapiertje haal je zo de scherpe kantjes eraf heb ik ook gedaan.
Veel draagplezier. :100:

1 like

Mooi hoor.

1 like

Mooi man, Heel veel plezier ervan.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Heb ook 2 PD’s, prima looks, lopen keurig op tijd en je hoeft er niet voorzichtig mee te zijn. What’s not to like…?

1 like

Geniet van je mooie NA! :hugs::pray:
Gewoon je eigen ding doen! :wink:

1 like

Trek je niks aan van die sommige mensen!
Geniet van je aanwinst😉
Heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan

1 like

Nou, van mij mag je, hoor :slightly_smiling_face:

Mooie Spiekmaster!

3 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

Dit dus.

1 like

Daar gaat het on toch! Geniet ervan!

Ziet er top uit :+1: veel plezier ermee.