Begin deze maand zag ik weer eens een Pagani voorbij komen, leuk horloge schreef ik het HF lid en vroeg of hij er tevreden mee is.
Niets te klagen, gewoon een mooi en goed horloge.
Normaal koop ik geen Chinese horloges (onzin natuurlijk, zit ook leuk spul tussen), maar deze keer wilde ik het wel een keer proberen.
Vandaag dus binnen gekomen en ik moet zeggen, best wel een leuk horloge en het rubberen bandje zit echt lekker.
Het hoeven echt niet altijd dure horloges te zijn die er leuk uitzien.
Deze is Quartz, maar misschien koop ik ook nog eens een automaat modelletje. En een kinderhand is snel gevuld, dus gewoon blije ik
En zoals het hoort, specs en foto’s.
Credits voor de foto’s gaan natuurlijk naar @Assie62 mijn huisfotograaf, misschien iets teveel maar beter dan te weinig
Specs:
Quartz chronograaf
wijzerplaat zwart met 3 subdials
glas: saffier
Modelnummer
Pagani design PD1664
wijzerplaat diameter
40mm
Eigenschap
Schokbestendig,AutoDate ,Antmagnetische,lichte lume wijzers
en uren
ATM 10
Rubberen band met gesp
Bandlengte 25 cm
Kast rose goud kleur
Ondanks dat mijn interesse in een hoger segment zit kijk ik zeker niet neer op dit horloge. Je geeft aan dat je “Normaal geen Chinese horloges koopt” echter op de wijzerplaat staat “japan movt”. Of gaat het hier om Chinees Japanse samenwerking?
Veel plezier met dit horloge.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar pas als ik het geld heb voor een Daytona, koop ik iets dat er op lijkt. Lees - dat het ook echt IS. Zonde van je geld joh.
Heb heel eerlijk gezegd ook een paar hommages, maar draag ze vrijwel niet meer.
In meerdere Chinese horloges hebben ze zowel quartz als automaten uurwerken uit Japan. Het is voor mij ook een uitstapje, heb genoeg horloges in het hogere segment. Dus meer een vreemde eend in de horloge box
Valt wel mee hoor Peter, kosten een drol vergeleken met mijn andere horloges. Tis gewoon een test van de Pagani daar ik ze regelmatig voorbij zag komen.
En je kent mij onderhand wel, Rolex of Pagani ben er net zo blij mee met dit verschil dat ze die Pagani niet zullen rippen