NA PAM111 maar behoor nog niet tot de Paneristi

Erg mooi. Zelf nog nooit eentje gehad maar deze lonkt wel. Geniet ervan!

1 like

Heel mooi en vooral deze.

1 like

Mooi hoor; geniet ze :ok_hand:t3:!

Zat net te denkenđŸ€”:”Twee paneristi, één paneristo?”

1 like

Hey! M’n ex! Mooi dat ie weer op het forum is. Het blijft een schitterend horloge! Heel veel plezier ermee!

2 likes

Prachtige klok! Geniet ervan!

1 like

Staat je goed, was ook weer erg gezellig :+1::beers:

2 likes

Mooie klok, heb wel altijd de vraag in mijn hoofd voor Panerai bezitters, hoe kom je er nu toe de prijs voor een Panerai te betalen waarin een Unitas, ETA of een Valjoux zit

Die om maar een voorbeeld te geven ook in een Steinhart zit van een paar honderd euro?! :thinking:

1 like

Geldt even goed voor Tag Heuer, Breitling, IWC, 

Niet dat ik niet snap wat je bedoelt, integendeel. Ik zit er zelf ook mee telkens ik een IWC pilot wil kopen. Maar het is absoluut niet enkel Panerai.

Thanks! Was inderdaad gezellig. :muscle: :beers: Gaan we zeker nog een keer herhalen. Leuke updates op de site trouwens! :+1:

1 like

Tja ik kan niet voor een ander spreken, maar voor mij gaat het om de geschiedenis, het model en toch ook de merkbeleving. Verder denk ik dat bijvoorbeeld Panerai en Iwc de nodige modificaties aanbrengen die je niet bij de goedkopere merken terug vindt. Of dat het verschil in prijs verantwoord valt te betwisten natuurlijk.

Zo iets als lefty zou voor mij de ideale Panerai zijn. Misschien liefst zelfs met een OP ii.

1 like

Mooi man :+1: Blijft toch altijd op mijn shortlist staan van horloges die ik ooit een keertje wil hebben, gewoon een dik horloge die prima zou staan op een stevige pols
 TOP !

1 like

Hoe dan? :grin: Dat roept vragen op over de methode waarmee COSC test.

Ik moet bekennen dat ik PAM mooi vind, en verrassend confortabel, wat ik dankzij jou weet.

Maar misschien vind ik de andere kronen zonder dat beugeltje wel mooier. Hoe dan ook, veel plezier er mee, voor zolang het duurt. :grin:

1 like

Nooit eerder gezien moet ik bekennen. Maar begrijp je enthousiasme. Prachtig!

1 like

Dat is een goede vraag ja. Ik denk dat ze over meerdere periodes van 24 uur gewoon kijken naar de gewonnen/verloren seconden. Zou het anders ook niet weten. Blijft natuurlijk wel vreemd. :joy:

Thanks! :+1: Heb inmiddels geleerd om uitspraken als dit is een blijvertje achterwege te laten. Maar voorlopig ben ik zéér tevreden. :wink:

Dat is nou één van de mooie bijkomstigheden van dit forum. De kennis die je hier opdoet. :+1:

Blijft toch erg gaaf deze PAM :star_struck:
Gefeliciteerd met de NA!

1 like