Recent mijn Vratislavia S7 verkocht via het forum omdat ik er toch weer achter ben gekomen dat ik meer ben van de mechanische horloges. Ook weer via het forum keek ik in het topic Black Friday, toch maar eens kijken dan of er interessante deals zijn. In Amerika zijn er immers vechtpartijen om de goede deals :-), of vechten ze gewoon omdat het IQ te laag is?
Maar goed, een kijkje genomen op Ashford.com, gefilterd op Hamilton (één van mijn favoriete merken) en kom ik daar toch de Pan Europ tegen voor ‘slechts’ 599 dollar. Pfffff, dat is een mooie vervanger voor de Vratislavia, maar goed toch een groot bedrag. Dus horloge in het winkelwagentje, horloge uit het winkelwagentje om deze vervolgens weer te verwijderen en weer toe te voegen. Is het echt een goede deal dan? Toch maar weer de prijs vergelijken op het internet. Ja het is een goede deal… pfff bestellen dan maar. De Pan Europ is echt een van mijn favorieten en toch besteld omdat ik er anders spijt van ga krijgen, dan zou ik namelijk het horloge later gaan bestellen tegen dubbele kosten. Ik heb nog geen ervaring met Ashford.com, maar dat zal vast goed komen als ik de berichten hier op het forum lees.
Heb jij er ook één, mag ik dan jouw foto’s zien? Dan kan ik mij alvast vergapen ;-). Ik zal ook een review schrijven wanneer ik het horloge geleverd heb gekregen.
Zeer mooie klok van een goede dealer. Bij Ashford moet je je geen zorgen maken. Enkel met invoerrechten moet je rekening houden, maar dan is de Hamilton nog een deel goedkoper dan hiet.
DUS goede deal.
Ga altijd uit van zo’n 25% bovenop de aankoopprijs. In dit geval is het nogsteeds een goede deal!
Tegenwoordig komt geluk hebben bij de douane zelden voor (misschien alleen bij anderen).
Prima ervaring gehad met Ashford gehad. Controleer wel meteen bij aankomst of het horloge het goed doet. Ashford heeft er bij eerdere $599 acties enkelen geleverd met issues.
vet! voor een bedrag van €599 moet je €116,= aan invoerrechten betalen… even het land en het bedrag invoeren, en de eventuele verzendkosten, die wist ik niet dus heb gewoon 599 ingevuld… http://www.invoercalculator.nl/