NA. Panerai 086 Bill Clinton

Na al die jaren steeds in de boxen kijken werd het steeds moeilijker om wat uit te zoeken om te dragen die dag. Vorig jaar wat weggedaan voor niets of veel te lage prijzen en op een gegeven moment had ik nog 12 stuks. Dit jaar besloten om nog meer weg te doen en gewoon mijn stijl te gaan dragen en dan is Panerai. Wat weg gaat komt binnenkort wel in het blauwe gedeelte.
Gisteren met Jaap van Ten2Two afspraak gehad en onder het genot van koffie lekker zitten praten over van alles en nog wat en waar het om ging was een voor mij nieuwe PAM.
Wil in de toekomst het iets gemakkelijker hebben met uitzoeken thuis en gewoon 1 of 2 merken dragen. Ik heb smalle polsen en een grote PAM is wel redelijk groot maar toch goed te doen, hou van blauw en heb besloten om deze aan te schaffen en bij de collectie te voegen.
Het gaat om de PAM 086 Alias Bill Clinton, waarom dat deze die naam kreeg weet ik nog niet maar ga dat uitzoeken.
Bij aankoop van Jaap,Ten2 Two, een mooi blauwe band met Italiaanse vlag erbij ( echt mooi ) en zit er nu aan. Ik wil hierbij Jaap nogmaals bedanken voor de heerlijke uurtjes en zal zeker nog een keer met hem afspreken. Voor de FOTO’S , rustig aan heren hier komen ze ?

48 likes

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA! :+1:

1 like

Prachtig horloge! :star_struck: Dat bandje is ook fenomenaal en past er perfect bij.

Veel plezier ervan!

2 likes

Nice👌🏾

1 like

Model dat in de smaak valt bij stagiares🤭

7 likes

Gefeliciteerd!

Jaap had Panerai week denk ik. :sunglasses::+1:

2 likes

Niet mijn merk. Maar deze vind ik wel mooi.

krijg je er ook een Monica lewinski bij?

Feli met de aankoop

2 likes

Ik weet niet of jij een stagiaire hebt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Volgens mij is dat omdat hij regelmatig met dit model gezien werd. Heb overigens zelf ook zitten kijken naar deze uitvoering maar heb uiteindelijk toch gekozen voor de Pam00111. De 086 is een eigenzinnige pam en de 111 is meer een klassieke pam imo. Veel plezier met deze prachtige aanwinst! :heart_eyes:

1 like

Mooi man! Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Van harte gefeliciteerd!!
En geweldig hoe de dingen hier gaan. Jouw prachtige band heb ik ooit laten maken door @Ko-Banden voor mijn Panerai 111. Op de één of andere manier is ie terecht gekomen bij die 086 :joy:. Mocht je de band ooit weer willen weg doen, denk dan aan me. Ik mis m nog regelmatig ;-).
Hier nog een fotootje uit de oude doos van die band. Veel plezier met je Panerai! Behoort toch tot de mooiste merken!

8 likes

Prachtige klok, heel veel plezier er van.

1 like

Staat op mijn lijstje maar denk dat 44mm te groot voor mij zal worden.

Wel een prachtig horloge!

1 like

Heel mooi model, veel plezier met het horloge.
Clinton heeft overigens redelijk veel verschillende Panerai modellen.

1 like

Panerai is bezig met een revival in populariteit lijkt het wel!

2 likes

Veel draagplezier! :ok_hand:

Om in zijn eigen woorden te spreken “I did not have a Panerai 086 …” oftewel, de goede man zal er zelf wel een gehad hebben en is derhalve naamgever dezes geworden. Vermoed ik.

1 like

Heel gaaf

1 like

Heel mooi, zeker samen met een lekkere sigaar.:+1:

1 like

Gefeliciteerd met je Panerai !
Fraaie dial !

1 like

:point_up:️ Erg fraaie combi ook!

2 likes