NA Panerai 2,5 jaar te vroeg! Forum maakt je hongerig!

Na een half jaar serieus bijna elke dag hier op het forum aanwezig te zijn geweest een waarschuwing aan alle nieuwe leden of potentiëlen!
Forum maakt je hebberig en hongerig!
Het aanwezig zijn en het scrollen langs topics en foto’s laat je je eigen waardes en normen vervagen!

Dit gezegd hebbende presenteer ik hier graag mijn nieuwe aanwinst welke ik heb aangekocht hier via het forum.
Nadat deze op 1 mei in het blauwe gedeelte verscheen heb ik elke dag even gekeken of er niet teveel likes bij kwamen.
Ik heb het knopje even aangevinkt “in de gaten houden”.
Veel likes maar geen “upjes” van de kant van @watchup. Rustige advertentie en dat mag van mezelf want ik hoef tenslotte ook nog geen “nieuwe” te kopen. Ik ben pas 47,5 en mijn plan was om er weer een te kopen op mijn 50e verjaardag. Afspraak=Afspraak! (Toch?).

Na een maand een kleine UP vanaf de verkoper.
Ik reageerde niet…
Een kleine 2 weken later een kleine prijsverlaging!
Zal ik dan toch? Ik had toch een afspraak met mezelf?
Misschien eens een berichtje richting de verkoper doen voor wat simpele vragen? Kan geen kwaad toch?
FOUT! :star_struck:

De reacties van de verkoper boden me precies datgene wat ik horen wilde natuurlijk. Ik wist het al lang dit moest mijn nieuwe horloge worden!

Genoeg getypt! Kan veel korter behalve de reis richting de verkoper! Ik heb er 500 km Nederland voor moeten overbruggen maar man wat ben ik happy met mijn nieuwe horloge.
Maak geen afspraken meer met mezelf m.b.t. Het aanschaffen van horloges!

Nu de foto’s:
imageimageimageimageimageimageimage

120 likes

Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst !

1 like

Leuk hoor!
Prachtige horloges als je pols hem kan hebben.

Geniet ervan!

1 like

Lekker jezelf voor de gek houden… Heerlijk toch :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!!
Geniet van de PAM; Panerai, the new Rolex!!!

2 likes

2,5 jaar te vroeg is 2,5 jaar meer plezier! Geniet ervan!

9 likes

Aparte band ook.

Hele mooie klok! Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd! Zou je eens wat foto’s van de band kunnen maken, want die ziet er heerlijk rauw en dik uit! Prachtig! Niet standaard geleverd bij de Panerai neem ik aan?

2 likes

Gefeliciteerd, super aanwinst, geniet ervan

1 like

Dank je wel. Niet standaard inderdaad, is een aftermarket variant. Verkoper had deze en nog een versie via Ebay besteld en deze heb ik erbij ge(kocht)kregen. De originelen zaten uiteraard in de full set. Zal binnenkort van deze banden wel even een foto maken. Ze zijn inderdaad heerlijk dik en ruw maar super soepel. Komen vanuit Roemenië volgens mij.

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Mischien wel goed erbij te vermelden dat het hier om een Full set Panerai 44mm 1033 gaat uit 2019.
Voor als de liefhebbers willen gaan zoeken naar een dergelijk exemplaar nu.:grin:

Helemaal waar!

1 like

Hartelijk welkom en mooie aanwinst.

1 like

haha herkenbaar verhaal voor velen :stuck_out_tongue:
Gefeliciteerd met je na! Prachtige dial :wink: !

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Je verhaal komt mij bekend voor.

1 like

Prachtige PAM! Have fun!

1 like

mooi hoor. Van harte

1 like

Mooie Pam! Veel plezier ermee. :+1:

1 like

Gefeliciteerd!

Heel erg mooi horloge!

Draag hem in goede gezondheid

1 like

Tja veel te vroeg gekocht, kan natuurlijk niet. Ik pas er de komende 2.5 jaar op voor je. Ondertussen gefeliciteerd!

1 like