NA Panerai 390 Boutique edition 🇮🇹

Ik heb ook de 48 maar zit te twijfelen om er een toffe 44mm nog naast te nemen. Eigenlijk het enige wat ik draag de laatste tijd wat ik er ook naast zet :thinking:

1 like

dat probleem heb ik nu ook, zat ook te kijken naar een 01523, laat is weten wat je daar van vindt

Ha ha, ik ben bezig met een 660. Dus ja dat zegt genoeg wat ik er van vind :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::sunny:️:sunny:️:sunny:️:sunny:️Veel belangrijker is wat jij er van vindt!

Maar weg uit dit topic, die mooie na verdient alle aandacht die hij verdiend!

1 like

Zit er niet veel naast, kan ik jou even een PB sturen

1 like

Tuurlijk Heeft TS ook gedaan😇

1 like

Dit vraagt om een foto :sunglasses:

Prachtig horloge, wat is zo’n Panerai toch gaaf zeg. Altijd al eentje gewild, ik vervloek mijn dunne polsen. Enjoy!

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Zeer fraai exemplaar hoor. Ik had hem ook al een poosje in het vizier. Voor mij mag de dial wel wat drukker maar dat is natuurlijk persoonlijk. Voor mij ook zeker een eerst volgende serieuze aankoop: een Panerai!
Veel draag plezier gewenst.

1 like

Ze vallen toch redelijk groot op mijn pols. Ben nog niet 100% overtuigd.

Radiomir valt nog wel goed, maar denk toch eerder een luminor te willen.

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd! Mooiste plaat zonder poespas.

1 like

Heb ook een Radiomir 45 gepast maar ondanks dat die plat is oogt die toch fors! Doet in dat opzicht bepaald niet onder voor een Luminor 44

Ik blijf er een enorme zwak voor houden, prachtig!

1 like

Wauw! Erg gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! :heart_eyes: veel plezier ermee!

1 like

Zeker ook een groot horloge! Alleen zonder lugs om van te spreken, waardoor hij wat kleiner valt. Dat zit ook allemaal wat tussen mijn oren. Een Panerai mag wel ruim vallen, toch?

1 like

Precies dat!

1 like

Schitterende Panerai! Van harte gefeliciteerd! :sunglasses: :+1:

1 like

Prachtige panerai :+1:!
Proficiat !

1 like

Gefeliciteerd met deze kanjer :ok_hand::+1:

1 like