Gisteren avond met Tom naar Ramón gereden om daar de Panerai 560 op te halen ,
Ik had hem al eerder gepast bij Ramon maar had me die dag voorgenomen om ook naar een oude grail van mij te gaan kijken .
Pardoes had ik die dag voor die oude grail ( inmiddels de opvolger van dat horloge de Omega planet ocean 8900 ) gekozen .
Ondanks dat ik rationeel alleen maar pluspunten van die Omega kan noemen bleef de liefde uit helaas !
En besloten dat het toch die Panerai moest worden .
Wat is dat dan een puur horloge ; vorm en rust met zeer duidelijke wijzerplaat en een 8 dagen handopwind uurwerk .
Op het balkonnetje na is alle techniek verborgen totdat je het horloge afdoet en het mooie uurwerk bekijkt !
Ik ben links en droeg mijn horloges altijd rechts .
Sinds enkele jaren ben ik niet meer in staat om genoeg te bewegen een automaat rechts voldoende op spanning te houden .
En links een horloge wanneer je links bent geeft weer extra kans op beschadigen bij mij omdat ik wel eens spastische uitschieters heb aan de linkerkant .
Nu weer thuis met de Panerai , letterlijk en figuurlijk
Tom superbedankt voor de gezellige avond en Ramón bedankt voor de deal en het wachten ( a50 was afgesloten vanwege een ongeval gisterenavond en een flinke omweg volgde )
Hier wat eerste foto’s
Heel mooi! Hoop dat dit de juiste is. Je kunt iig eindeloos banden wisselen om een andere look te krijgen.
Kijk ook eens bij Mark van www.handmadewatchstrap.com
Erg gaaf! Sinds ik de Panerai van @ThaPapper om heb gehad bij een meeting ben ik toch ook weer meer gaan kijken naar Panerai horloges. Wellicht toch ooit eens proberen…
Wat een ontzettend mooi horloge! Ik zag een paar maanden terug in Japan dat meerdere zakenlieden elkaar vol trots hun Panerai lieten zien. Wow!
Veel draagplezier en van harte gefeliciteerd met deze aanwinst van jewelste.