NA: Panerai Luminor Due in 38 mm

Gefeliciteerd, gaaf ding! Heb er zelf ook al eens op zitten broeden dus dit soort berichtjes zetten je dan toch wel weer aan het denken :wink:

1 like

Prachtige na en voor Panarai begrippen ‘draagbaar’ voor de gemiddelde pols

1 like

Mooie Panerai, die blauwe sandwich dial met het gilt doet het goed zeg. Geniet er van!

1 like

Was nooit echt fan van Pam :wink: maar in de loop der jaren ben ik ze steeds meer gaan waarderen.
Deze is echt prachtig, gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Mooi, veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie en draagbare Panerai! :ok_hand:

1 like

Mooi ding hoor, jij blijft ook lekker bezig :+1:t2:

1 like

Mooi horloge met een zeer mooie wijzerplaat!!!

1 like

Cool, veel plezier dermee :wink:

1 like

Bella!

1 like

Wat een prachtige Panerai Rik! Die wijzerplaat is om te smullen… Prachtig blauw.

En deze komt toch nooit in het blauw hè? :grin:

1 like

Nee, heb al 4 keer dibs op deze gekregen :face_with_hand_over_mouth: Blauw zal niet nodig zijn…

:see_no_evil:

1 like

Mooie NA! :heart_eyes::pray:t3:
Geniet van deze mooie blauwe!

1 like

Prachtig!

1 like

Echt een topper :+1:. Ziet er goed uit. Veel plezier ermee.

1 like

Cool. :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Zelfs de gesp van titanium draagt prettig, niet zo een blokschaaf die in de ondergrond bijt…

Nu ik deze 4 dagen achter elkaar gedragen heb kan ik wel zeggen dat dit één van de meest comfortable en prettigst dragende horloges is in mijn flipperende horloge beleving. Licht, mooi, goed afleesbaar (voor mij wel een ding met wat beperkingen in o.a. de linkerarm) prettige stabiele band, gesp en rete nauwkeurig ook nog, met 2 secondes in de plus op 4 dagen!
Van de ruim 150 horloges die ik de afgelopen 8 jaar voorbij heb laten komen zit dit wel in de top.

3 likes

Misschien heb je je grailwatch nu wel om je pols zitten… Het is ook echt een schoonheid!

1 like

Wellicht…