NA: Panerai Luminor Marina - PAM01759

Gefeliciteerd met deze schitterende Panerai.
Een prachtig duo!
Veel draagplezier gewenst.

1 like

Erg mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Nice!! :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Al zoekend op het wereldwijde web naar mooie Panerai horloges stuit ik op jouw topic. Wat een knaller dit!

Ook het vorige model dat je aan Joost hebt verkocht. Ik denk al langer na over een Panerai, maar zie door de bomen het bos niet :sweat_smile:.

Daarnaast onlangs een Breitling (ook gelimiteerd :sweat_smile:) gekocht en er staat nog een DJ in bestelling.

Ik wil graag weer een horloge met witte wijzerplaat maar vind een zwarte Panerai met zwarte/bruine band ook erg tof!

1 like

Dank :blush:

Ja dat kost wat tijd hahaha… maar elk nieuw model krijgt zijn eigen nieuwe PAM-nummer weer. Een model wat er op het eerste zicht hetzelfde uitziet kan door een iets ander uurwerk toch weer een nieuw PAM-nummer krijgen.

In hoofdlijnen zijn er een aantal verschillen die je voor jezelf moet uitvogelen: 1950 kast of een Bettarini kast;

Dat geeft toch weer een ander gevoel op de pols.

Daarnaast smoelt een Submersible weer anders dan een Radiomir en een Luminor. Binnen al deze reeksen heb je weer een diversiteit aan platen en complicaties.

Maar ik denk eerst dat je voor je zelf de look van je Panerai moet bepalen. Deze is prijstechnisch een mooie voor je… witte plaat, dikke oldskool kast, en als je hem nieuw koopt bij de AD krijg je er makkelijk een originele witte band bij… let the summer start!! :sunglasses:

De Panerai Luminor Base Logo PAM01087…

4 likes

Al regelmatig naar gekeken dit model. Zeker ook vanwege de prijsstelling en omdat ik het onderscheid nog lastig zie bij Panerai. Die 1950 kast spreekt me wel enorm aan!

1 like

Zou m eerst wel goed passen. Er zit verschil in hoogte tussen de 1950 cases. Dit model, de 1759, was topzwaar voor m’n pols en bewoog erg veel ivm de hoogte. De 1950 case van bv de 3312 is lager en die zat dan weer als gegoten

2 likes