NA: Panerai Luminor Marina

Een tijd lang kon ik de verleiding weerstaan door niet bij Gassan of Schaap en Citroen binnen te lopen. Vandaag voor dochterlief de stad in en dan ben je in de buurt. Eerst zover mogelijk er vandaan blijven en dan toch denken, laat ik even bij Gassan binnenlopen. Eenmaal binnen denk je dan; “niet passen, niet passen”. Maar ja, … toch gedaan. Quasi ongeinteresseerd vraag jiknvoor welke prijs ik hem mee kan nemen. Tsja, dan krijg je toch een leuke prijs horen🤔 Om niet “overhaast” te kopen ben ik nog even 10 minuten de Bijenkorf ingelopen en ben daarna teruggegaan om de deal te sluiten😄 Zo, en nu wat foto’s.

76 likes

Prachtig horloge. Geniet ervan. :+1:

1 like

Top! Gefeliciteerd

1 like

Heeeel mooi!

1 like

Zat dit horloge al in de planning of is de aanschaf een beetje impulsief gedaan?
Hoewel niet mijn koppie thee, veel plezier van je nieuwe aanwinst gewenst.

1 like

Staat je goed! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst veel draagplezier gewenst .

1 like

Mooie aanwinst, draag het in goede gezondheid!

1 like

Altijd mooi !! Proficiat.

1 like

Gefeliciteerd! Panerai maakt (naar mijn mening) erg gave en eigenzinnige horloges. Ben ook zeer blij met die van mij.

Vroeg me wel af of je bewust voor dit model hebt gekozen? De pushpins en klikdeksel op de nieuwere modellen vind ik erg zonde.

3 likes

Mijn beste,

Goed hoor!! Proficiat!!
Een begeerlijke aanwinst!!
Veel draagplezier.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Wauww skitterende klok!!

1 like

Hij zat zeker in de planning, ik wilde hem alleen nog niet kopen. Maar ja, had ik maar niet naar binnen moeten lopen bij Gassan. Dus, en in de planning en een “beetje” impulsief😄

1 like

Bewust in zoverre dat ik een Luminor wilde, deze bij Gassan zag, paste, mooi vond en hem m.i. echt voor een mooie prijs kon meenemen😄

Proficiat :thumbsup:
Schitterende aankoop.

Pieter.

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Gaaf zeg! Veel plezier er mee!

1 like

Cool. Heb ook Panerai jeuk.

3 likes

Mooie aanwinst! Veel draagplezier, altijd gevaarlijk om daar ff binnen te lopen …

1 like

Mooie aanwinst :ok_hand:

1 like