NA: Panerai Radiomir 1940

Ja hoor, top!

Prachtige aanwinst gefeliciteerd .

1 like

Che bella! :yum:

@tompj mooie aanvulling op je collectie, een horloge met klatser-gehalte. Leuk dat hij lekker plat is. Heel veel draagplezier!

1 like

Een van de mooister modellen op dit moment. Heb er ook een tijdje naar gekeken. Toch wacht ik net als velen ook nog steeds op een base model in 42mm.

Mooi elegant model en veel draagplezier gewenst!

1 like

Prachtige klok. Weer eens wat anders dan de boardroom modellen in je collectie. Veel plezier ervan!

1 like

Mooi horloge. Van harte!

1 like

Fraaie aanwinst, gefeliciteerd! Ik dacht altijd dat je met smalle polsen niet weg kon komen met een Panerai, maar een tijd geleden heb ik de PAM van @marnixmoed eens om mogen hebben en sindsdien ben ik om. Persoonlijk vind ik de 337 met wire lugs nog net iets mooier, maar dat is muggenziften natuurlijk. Veel plezier ermee!

2 likes

Gefeliciteerd met je Panerai. Zeer fraaie Radiomir, ik kijk ook al een tijdje naar zo’n ‘1940’.
Ze dragen minder groot dan je van het formaat zou verwachten. Veel draagplezier!

1 like

Blijft even wennen om mijn pols. Is echt weer wat anders. Maar ik vind hem wel gaaf.

15 likes

Is hij ook! :slight_smile:

1 like

Zeker, sandwich dial, 12,3,6 , handopwinder. What is not to like!

Al moet ik eerlijk zijn dat ik onderstaande nog mooier vind. Als ik die nog een keer tegen kom in nette staat voor faire prijs dan is het de mijne!

3 likes

…erg fraai inderdaad.

1 like

Wired lugs - yessss!

Al mag die ‘8 days’ er van mij af.

Op de foto vind ik ze altijd kei gaaf. Maar zelf na een keer proberen helemaal van genezen.

Deze vind ik ook erg fraai :slight_smile: op de foto :innocent::see_no_evil:

vorm van de kast blijft onovertroffen…

PAM 346

7 likes

Mooie klok. Gefeliciteerd.
Hoop er ooit nog eens het geld voor te hebben. :slight_smile:
Is dit nu het model dat ook wel mini-fiddy wordt genoemd?

Volgens mij is dat een of andere ‘hommage’ (krijg het bijna mijn bek niet uit…)

1 like

Probeer L’ommage , en dan een beetje met je hand wapperen zoals in die goedkope pizza reclames.

Originale 'ommage di mama :smirk:

2 likes

Oh, ok…
Dit is misschien wel het verkeerde topic om zoiets te noemen dus :grinning: