Was nooit echt fan van Panerai maar ga deze steeds meer waarderen
Gefeliciteerd met deze stoere aanwinst.
Bedankt voor je verhaal erbij ben heel blij dat ie zo bevalt!!
Gefeliciteerd met dit prachtige horloge en bedankt voor deze super informarieve NA.
Nice, veel draagplezier!
Heel mooi! Geniet ervan.
Mooie aanwinst en lekker verhaal, goed begin van het weekend, veel plezier ervan!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Van harte met de nieuwe aanwinst!
Heel mooi horloge, geniet ervan
Gaaf kerel! De Radiomir vind ik ook de mooiste. Geniet ervan!
Leuk verhaal en geniet ervan
Voor mij de mooiste Panerai !
Proficiat met deze mooie aanwinst.
Persoonlijk nooit echt iets gehad met Panerai maar moet zeggen dat ik door je verhaal te lezen er anders naar kijk. Dat is mooi en is zeker het horloge dat je hebt! Gefeliciteerd!
Logisch, het waren dan ook Rolex horloges met aangepaste dial door Panerai, niet?
Heel leuk horloge, de achtergrond info van Perezcope is ook altijd heel leuk om te lezen en nieuwe info te ontdekken.
Mooie keuze en interessante toelichting!
Ja klopt, zo bedoelde ik het ook. In principe waren zelfs de kasten van Rolex. Panerai deed alleen de dial met als grote innovatie de sandwich dial met lume.
Thanks dat is ook precies wat ik zelf had.
Ik vond het zelf ook erg interessant dus wilde het graag delen.
Gefeliciteerd @Petteflet !!! Niet verwacht bij jou ooit een Panerai te zien… maar prachtige keuze en top geschiedenis!!!
Dankje Bas. Ja het is inderdaad iets anders. Maar dat is wel erg leuk om te ervaren. Het horloge draagt trouwens erg comfortabel vanwege de bescheiden dikte.
Echt een mooi ding man!
Proficiat, veel draagplezier!
Wat tof die twee dials te zien! Ik had weleens gehoord van de G-serial, maar ik wist niet dat de dial ook echt anders was.