NA: Panerai Radiomir PAM380

Heel mooi, deze staat ook nog op mijn lijst, mocht je hem zat zijn dan hoor ik het graag :wink:

1 like

Mooi hoor.
Welkome afwisseling tussen al het Rolex geweld :slightly_smiling_face:

1 like

Erg gaaf model. Super mooi merk. Ga je veel plezier van krijgen.

1 like

Mooiste Panerai. Punt.

1 like

Wat een topper, gefeliciteerd!

1 like

Eerst die opening voor de lugs wat breder maken. Straks of morgen mijn boormachine eens bovenhalen.

1 like

Ik onthoud het, maar ik zie mezelf deze niet lang wegdoen. Het is een weg van anderhalf jaar geweest om hier te geraken en deze uit te kiezen.

1 like

Totaal geen probleem met Rolex, integendeel, maar ik wil niet eindigen met een collectie van allemaal bijna dezelfde horloges. Dit is nog eens iets totaal anders, een volledig ander model van horloge. Dat trok me aan in Panerai, en doet het dus nog steeds :slight_smile:

2 likes

Ik heb ook geen probleem met Rolex hoor.
Zelf ook gehad, maar ik vind het wel een beetje veel Rolex de laatste tijd :slightly_smiling_face:

1 like

“Veilige haven” zeker? Behalve als je hem draagt zoals ik de mijne. Vroeger zag ik er elke dag wel een nieuwe kras op; nu zie heel af en toe iets glinsteren en denk ik: tiens, daar zijn nog geen krassen kennelijk :see_no_evil:

Bij dezen!

Maakt het visueel wel zwaarder, maar ook heel comfortabel.

2 likes

Wat betekent het ‘radiomir black seal’ eigenlijk?
Ik zeg dat als iemand die nul verstand heeft van Panerai’s

Ziet er goed uit! Heb je nog moeten boren of op een andere manier een en ander aan moeten passen?

Radiomir is het model, en black seal zou naar de Italiaanse duikers verwijzen die dit droegen (als ik me niet vergis).

1 like

Ik ben daar even met een boortje door gegaan. Uiteindelijk had ik het zonder ook wel kunnen doen, maar dan was het wel heel nipt omdat die twee wire lugs nog met een connector aan mekaar hangen.

1 like

Cool ding! Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Mooie keus, de combo met zwart leer is mijn favoriet…

1 like

Dank! Ik denk dat jij me ergens in het wristwatch battle topic eens gevraagd hebt waarom ik geen Radiomir in m’n overpeinzing meenam. Heeft me nog eens een en ander doen passen, en nu zijn we hier.

2 likes

Bedankt voor het delen, ik zat ook in dubio voor een rubberband voor mijn Radiomir, maar nu ik het zo zie, weet ik het nog niet.

1 like

Ik heb al redelijk wat foto’s gezien met de submersible band, dus dat is misschien ook een optie? Zelf neig ik naar canvas op dit moment.

1 like