Cool ding! Gefeliciteerd. Goeie wijzers ook.
Goeie keuze! Geniet ervan!
Cool zoān party diver, kun je dus bijna altijd dragen. Gefeliciteerd met de goede keuze als met de NA
Erg tof! Zo te zien ook in zeer goede conditie
Toffe Omega. Veel draagplezier
Leuke omega zeg, geniet ervan!
Mensen denken soms dat zij niet beĆÆnvloed worden door marketing en reclame. Ik geef gewoon ruiterlijk toe dat het in mijn geval zeker heeft gewerkt en het merk (TAG Heuer dus, voor wie dit nog niet mee had gekregen ) voor eens en voor altijd goed op het netvlies heeft gezet. Is ook nooit meer over gegaan!
Dat is sowieso al een !
Blijft een leuk model, dit en lekker under-the-radar. Een liefhebbershorloge!
Gefeliciteerd ermee en geniet ervan!
Welkom bij de club, mooie aanwinst in prachtstaat
Prachtige passende Omega ! Proficiat
Gefeliciteerd met dit mooie exemplaar
Ik vind dit een hele mooie Seamaster, geniet er volle bak van!
Nice⦠iemand nog één te koop?
Er staan er genoeg online, maar via B&O watches is zekerheid dat het een nette is!
Wow wat een mooi exemplaar !! Geweldig. Ik heb net een tag uit die periode gekocht.
Maar dit is toch wel een stukje beter !
Welke heb je gekocht @Luxata ?
Ik vind deze modellen ook nog steeds gaaf:
Maar uiteindelijk toch voor Omega gegaan.
Welnee, joh!
De TAGjes uit de jaren '80/'90 zijn onverwoestbaar (ik kan het weten) en zien er ook nog eens super leuk uit. In die tijd wilde je Ć©cht een TAG Heurer duiker hebben. Omega is pas vanaf late jaren '90 gaan hypen, doorā¦
zeer intensieve marketing en continue prijsverhogingen, waarmee Swatch Group het merk hoger in de markt probeerde te positioneren. En dat is gelukt. Daar zien we dagelijks het resultaat van, zeker op HF.
Maar goed, daarom zijn die pre Bondjes zo leuk. Niet leuker, maar gewoon ook leuk. Van voor de crazy Omega hype, waar bijna iedereen op meeging.
Echte klassieker gefeliciteerd!
Ja ook midsize, en eerlijk gezegd nu ben ik zo gewend aan het formaat dat eigenlijk al mijn andere horloges groot voelen
Ziet er top uit