Prachtig. Veel plezier ermee!
Stealth wealth! Prachtige en gefeliciteerd met deze Patek dresser. Het feest begint echt met een macrolens en als je het achterdeksel eraf haalt. Dit stelt niet teleur ![]()
Veel plezier ermee.
Erg mooi, en goed bewaard gebleven!
Mee eens! Sowieso maken de kleine details het af. Je kan telkens meer erover leren.
Dat is ook de kracht van vintage vind ik. Net als het Helvetia hallmark in het achterdeksel. Er staan geen letter onder toch? Dan had je ook kunnen zien waar het 18K goud werd gekeurd door federale instantie. Hoogstwaarschijnlijk in Genève.
Prachtig. Ongelofelijk mooi …
Je kan 'm net zo goed andersom dragen met een transparante caseback. Lekker staren naar het uurwerk: Dan maakt het niet uit hoelaat het is… ![]()
Er staat inderdaad geen letter onder. Dat was wel leuk geweest om te weten inderdaad.
Ik schrok een beetje van de eerste foto maar de volgende foto’s maakten veel goed!
Gefeliciteerd met de aanwinst ![]()
Heel mooi horloge, gefeliciteerd!
Zwanenhals, scherpe binnenhoeken, zegel van Genève… Zo maken ze ze gek genoeg niet meer.
Bij bijvoorbeeld de independents en bij merken zoals ALS, Chopard en Breguet gebeurt dit gelukkig nog steeds. Maar daar moet je wel je portemonnee voor trekken…
![]()
P-R-A-C-H-T-I-G
Sowieso zijn jumbo’s uit die periode al een genot om anno nu te dragen en als het dan ook nog eens een Patek is waar alles klopt gaat mijn hart sneller kloppen. Waarvan akte
Veel draagplezier ervan!
Prachtig exemplaar! Geniet er van!
heel gaaf ! prachtig in zijn eenvoud.
Ongelofelijk mooi!
Gewoon een ongelooflijk mooi horloge
Fantastisch
Super, echt de dresswatch ![]()
. Kan niet beter ![]()
Prachtig!
Dit is genieten zeg …proficiat ![]()