NA: Patek Philippe 3940

Fenomenaal :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Geweldige tekst en beauty van een horloge ! Muchos respect!
(Man man man, wat voel ik me een barbaar met m’n handjevol lompe Rolexen in de collectie na het lezen van jouw Patek- “review” :grinning: )

3 likes

Nice :sunglasses:

2 likes

Prachtig verhaal! :slight_smile: Inderdaad een kunstwerkje, die Patek. Ik wens je er heel veel plezier mee.:+1::blush:

2 likes

Geweldig verhaal en wat een plaatje van een horloge!
Veel plezier met deze “investering”…:wink:

1 like

Fantastische review van een meesterlijk horloge. :ok_hand:
Top. Ik zie nu al uit naar je volgende NA :wink:

1 like

Geweldig verhaal en dito horloge !

1 like

Mooie review van een prachtige aanwinst gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Mooi verhaal met voldoende foto’s om iedereen te doen kwijlen :wink:

Nu is natuurlijk de vraag ga je hem ook dragen of wordt het een kluis slaper?

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop. Wat ik mij afvraag? Als je zo’n kostbaar horloge koopt ga je dan ook voor de “goedkoopste” die je vind op internet? Of maakt het met zo’n horloge niet uit of er een marge van een paar duizend euro verschil in zit? Want dat viel mij op bij een snelle scan op Chrono24. Voor de duidelijkheid ik vraag niet naar de prijs van dit horloge :wink:

1 like

Werkelijk prachtig verhaal; alsnog proficiat met deze aanwinst en dank voor het delen.

Vind ik dit horloge boven elke kritiek verheven? Zeker niet, ik vind dat de wijzerplaat diepte mist en de maanfase dan weer veel te diep ligt. Verder ontbeert de kast wat strakke lijnen, waardoor het er een beetje uitziet als een te vaak gepolijste vintage.

Maar wat is er wel perfect in dit leven; als ik dit horloge zou bezitten zou ik het deze onvolkomenheden ongetwijfeld vergeven en het met trots dragen. :innocent::sunglasses:

Veel plezier met deze aanwinst. :+1:

1 like

Ik blijf je schrijfstijl meer waarderen dan het horloge, ofschoon ik gouden microrotors cool vind. Zie het als compliment. :slight_smile:

Tijd heelt alle wonden, zo ook de rentevoet. Ik voorzie een stijging.

Yup.

Het staat nog in het groene boek ook. Pfffff. Dat overkomt me niet vaak. :+1: Ik had zo gehoopt je op een anglicisme te betrappen, maar helaas.

:joy:

En daar is ie.

Dat vraag ik wellicht niet, maar dat is meer omdat ik het antwoord al lange tijd geïnternaliseerd heb. Dan begrijp ik de Patek een poepje beter. :slight_smile:

Op die vrolijke noot: Veel plezier er mee!

3 likes

En toen was het topic om zeep geholpen

3 likes

Erg goed geschreven, thanx!

1 like

Knappe klok, en het enthousiasme spat ervan af :ok_hand:
schrijfstijl is mij iets te potsierlijk/pompeus, al durf ik mij daar ook zelf wel es aan te bezondigen :smile:

Enjoy!

2 likes

Mooi verhaal, prachtige foto’s en een spectaculaire horloge!!

1 like

Mooi verhaal en nautuurlijk een geweldig horloge

1 like

Heb je nog netjes gedaan: in 3 maanden zo’n mooi stukkie schrijven… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Aangename lectuur en uiteraard een prachtig en tijdloos horloge. Geniet ervan :blush::+1:

1 like

Prachtig verhaal van een prachtig horloge!

1 like