NA; de Patek Philippe Aquanaut 5065 is al jaren mijn droomhorloge en nu eindelijk in bezit; en nog veel mooier in real life! ~20 jaar oud, mint conditie, 38 mm, grenade dial, tropical band in lever kleur
Ooit mijn grootste (horloge) fout begaan om een Aquanaut 5167 voor ~ €-15k niet te nemen, gewoon bij Patek zelfs, toen ze nog beschikbaar waren. Vond ik veel geld en moesten dan een paar horloges voor gaan en maanden lang droog brood eten. Ik dacht destijds; komt ooit wel goed.
Maar ineens gingen de prijzen voor Patek als een raket omhoog, en zag ik de Aquanaut steeds verder buiten mijn bereik raken….
In de tussentijd veel geleerd op de horlogereis; mijn voorkeur ligt duidelijk “neo-vintage horloges”, “five digits Rolex”, beetje funky en condition is king!
Na een mooie zakelijk deal nu toch het budget binnen om dit horloge te kunnen bemachtigen. Onbegrepen door mijn vrouw, maar draagt fantastich licht en comfortabel.
Van harte proficiat met deze prachtige aanwinst. Recent nog om de pols gehad van een vriend en het is een heerlijk horloge om te dragen. En op de juiste ‘rechte’ band.
Laat die moderne liefhebbers maar zeuren. rubber met curved endlinks is het voor mij in elk geval (ook) niet.
Mooi! En dubbel omdat je er bewust naartoe gewerkt hebt - misschien ga je deze nog meer appreciëren net omdat je er hebt moeten op wachten en uitkijken. Dik verdiend zo!