NA: Patek Philippe Aquanaut 5065

Ja, groen en zwart + box & papers. De groene draagt meer casual relaxed en voelt warmer.

1 like

Gefeliciteerd, erg mooi, was ook jaren lang mijn favoriet!

1 like

Prachtige aanwinst!! Prachtig iconisch horloge en geweldige staat. Geniet ervan!

1 like

Heel erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Ik ben bij S&C geweest, blijkbaar is het makkelijk om er nieuwe bandjes bij te bestellen. Dus een setje NA rubber straps over een maand of 2 :crossed_fingers:t3:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:

1 like

Lekker! Welke kleur heb je besteld?

1 like

Khaki - Blauwgrijs & Paars :smirk:

1 like

Wat een mooi Horloge, schitterend staat op mijn verlanglijsje. helemaal TOP

1 like

Ik kan daar geen like voor geven. Dan heb ik het niet over het feit dat de Daytona m’n chronograaf niet is, maar eerder dat het zweet me door de billen fietst wanneer ik die enorme crown guards en pushers zo voor m’n geestesoog tegen de blanke zijkant van die Aquanaut zie ketsen en schurken.

Brrrr. En dat komt dan van mij, de laatste die daar iets van mag zeggen, eigenlijk. :rofl:

3 likes

Meestal zeggen we dat het hebben van de zaak het einde van het vermaak inhoudt, maar dat lijkt me in dit geval niet echt een probleem te zullen worden! Enjoy!

1 like

Hier kan ik ook met mijn verstand niet bij. Ik behandel een goudkleurige Versace net zoals een gouden Zenith; om dan hier iemand voor een ruime ton aan RVS tegen elkaar te zien laten schuren, ik haak even af. Heb de PP oprecht geliket in het begin en keek nog wel eens in het draadje, maar hier stopt het.

2 likes

Ach zie het probleem niet zo, zal wel voorzichtig gebeurd zijn en anders niet. Beide horloges zijn van hem en als hij het geen probleem vindt.

Wie zijn wij? Daarbij klinkt gek maar voor de een is 100k 3 jaar werk en voor een ander een half jaar. Dus prima toch wat een ieder doet.

Neemt niet weg dat ik beide horloges top vind en iedereen zijn mening gun.

4 likes

Zo had ik er nog niet naar gekeken :joy: het is optisch bedrog mannen, de horloges komen niet echt tegen elkaar aan.

Dat gezegd hebbende maak ik wel eens wat schade door onkunde. Ooit een gouden Daydate gehad, dat was geen winnaar voor mijn onhandigheid. Binnen 2 weken de kroon afgevlakt :sweat_smile:

1 like

Ik zie hier geen ruime ton, maar als liefhebber snap ik de verontwaardiging. Wees gerust, “no watches were harmed in the making of this foto”

1 like

Als ik jouw collectie zo zie dan schat ik in dat het een half jaar werken voor je is :wink:

:joy::joy:

1 like

Sorry maar dit is dus NIET van belang. Iedereen beleeft de hobby op zijn eigen manier, tijd en keuzes. Daarom is deze hobby zo mooi, daarom ook dat iedereen zelf moet weten wat voor foto’s en keuzes deze maakt en het is allemaal goed :innocent:.

1 like

Haha, dat snap ik. Ik zou het ook al allemaal niet zo serieus opvatten en er zelf plezier uithalen.

1 like

Eens :ok_hand:t3:

1 like