Na het opbouwen van mijn Rolex verzameling dacht ik dat ik er wel was maar het kan altijd een stapje beter zo blijkt. Twee jaar geleden een AP gekocht en die bleek zo enorm in waarde gestegen en kreeg weinig tijd om de pols. Dus ingeruild (en wat cash up;-) voor een Aquanaut van krap een jaar oud.
Tja dit is echt een horloge wat je moet dragen om te begrijpen waarom het zo bijzonder is. Het is een brok kwaliteit. Ben er enorm blij mee. Wat ook leuk is is dat iedereen inmiddels wel een Rolex herkent voor wat het is maar een Patek is behalve voor de kenner totaal onder de radar. Love it!
Proficiat. Mooi sportief horloge. Zoals je aangeeft vergeleken met een Rolex zal het minder aandacht vragen. Aan de andere kant boeit het 99% van de mensen überhaupt niet wat je draagt, dus daar zou ik de keuze niet van af laten hangen.
Geniet er van! Al heb ik geen twijfel dat dit gaat lukken.
Prachtig gewoon! Onlangs ook eentje gepast en deze is zo comfortabel⦠Helaas is de grijze prijs niet voor mij weggelegd, dus heb mij tegen beter weten in toch op de lijst gaan plaatsen bij Patek vorige week. We zien wel binnen hoeveel jaar ik (misschien) een telefoontje krijg .