Serieus? Je hoort de rotor heel hard? Wat ontzettend verdrietig bij zo’n horloge. Enige horloge van mij die ik hoor was een gare Orient van 150 euro.
Nooooo way.
Oef… zo erg klinken mijn Invicta’s niet eens. Weet je zeker dat dit een echte Patek is of dat er gewoon niet iets mis is met dat horloge?
Het is een dejavu van reacties. Maar dit is het geluid van een legit Aquanaut.
Ik vind het tof. Je weet dat het Patek is, dus je weet dat het goed is. En dan is het ineens karakter in plaats van ellende. Ik zou me er niet zo druk om maken.
Lol. Ja doei.
Als een Rolls Royce kraakt over een verkeersdrempel dan noem ik dat geen kwaliteit of premium hebbedingetje.
Maar zal er verder niet meer over praten in dit NA topic.
Sorry TS. Als het je niet stoort heb je er een top horloge aan
Deze had de gepantenteerde superrotor die 2% efficienter is dan de normale rotor. Helaas vlot discontinued. Collectors item.
Wow the king ,mooi !
Lijkt wel een werphengel
Bij mijn zou je dit niet horen. Is alleen als je snel je pols draait toch. Of ik moet hem rechts gaan dragen
Maar TS veel plezier met deze mooie aanwinst
Hahaha het was wachten op het rotor geluid gelul. Keertje dragen dan weet je of het je stoort of niet. Ik vind het geen probleem;-)
Kom op, zo hard draai je hem toch niet om? Jij hebt er eentje gehad dus jij weet het overduidelijk beter dan ik. Fair enough.
Veel plezier met je Aquanaut! Lekker klokje hoor!
Wat een mooi horloge. Ik heb een eindejaarslot gekocht wetende dat de kans dat een PP per ongeluk bij mijn bezorgd wordt groter is dan het winnen van de loterij. Het punt dat ik wil maken is dat ik nu wel ka fantaseren van mijn eigen PP.
Van harte! Het is je gegund. Draag ‘m met veel plezier.
Ik moet toegeven dat ik persoonlijk geen fan ben van AP. Goede keuze wat mij betreft.
Enjoy en fijne kerst!
Gefeliciteerd! Erg mooi ding!
Zo klinkt het freewheel van mijn racefiets ook
Veel plezier met het horloge!
Mooi horloge, veel draagplezier. En inderdaad, lekker onder de radar…….
Schitterend!!
Supergaaf! Echt een schitterende aanwinst, van harte een heel veel draagplezier!