NA: Pelagos LHD

4 likes

Ik heb er ook al meerdere keren naar gekeken, een pracht klok. Gefeliciteerd!

1 like

Proficiat en veel draagplezier. :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:
Ook in het donker is hij het stralende middelpunt :sun_with_face:

2 likes

Gefeliciteerd met stoerste Tudor.

Heb je dan niet het gevoel dat het uurwerk op z’n kop hangt? En is het eigenlijk de bedoeling dat alle horloges ‘officieel’ rechts gedragen worden?
Evengoed een erg gaaf ding, heb zelf de zwarte ETA en altijd lol gehad bij het inrijden van een tunnel.

2 likes

Er stond nog niet zo lang geleden een foto ergens op HF, van een Pelagos LHD die op z’n kop was disgeplayed aan het winkelend publiek.

Kennelijk had de dienstdoende winkelinrichtingsmedewerker (M/V) alleen maar naar de kroon gekeken. De blinde vlek vertelde hem/haar vervolgens, “die kroon moet naar rechts wijzen!” haha, dat was een hilarisch plaatje. Dom dom! :rofl: :joy:

2 likes

Haha :joy:

Is het in feite alleen een omgedraaide wijzerplaat, zitten die plaatpootjes recht tegenover elkaar? M.a.w kan je elke Pelagos simpel LHD maken? Of zit het serienummer bijvoorbeeld (weet niet waar dat staat) ook omgedraaid, op een andere plek in de kast?

1 like

Het is een serieuze aanpassing aan uurwerk, de kast etc. Zijn talloze reviews over geschreven. Google gaat je helpen bij het antwoord. Het is voor mij even te lang geleden dat ik ernaar op zoek ben geweest … :wink:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Ik heb me er inderdaad niet in verdiept. Ik keek zo en dacht, dat ziet er raar uit. Draai je dan met opwinden ook andersom… dan voelt het zegmaar een beetje alsof je genept wordt. Wijzerplaat draaien en we hebben een nieuw model.

Maar het zal ongetwijfeld erg lekker dragen. Het ziet het er misschien anders uit, het is eigenlijk wel logischer…

@Lwd79 wat is jouw pols omtrek?

1 like

Gefeliciteerd, geniet er maar weer van!

1 like

Nice!

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Dank allen!

En mijn polsomtrek is iets meer dan 18cm. Prima zo! Draagt voor mij ook veel prettiger dan de BlackBay en is een genot om naar te kijken.

Wel grappig ook dat 1mm omtrek en een paar mm hogere kast zóveel verschil kan maken :muscle:t2:

Hoe dan ook: samen met mijn andere topper, de veel meer dressy DJ, een heerlijke en fantastische combi! :ok_hand:t2:

2 likes

Gefeliciteerd! En de groeten van zijn neef en broer

1 like