NA: Pelagos LHD

Zoals een aantal van jullie al wel wisten, was ik al langere tijd op zoek naar een Pelagos. Het enige horloge waar ik echt spijt van heb gehad dat ik m (te snel) had geflipperd…

Meermaals heb ik goede tips gekregen, waarvoor dank, maar viste ik toch weer achter het net… Of verkeerde het horloge niet in de door mij vereiste staat.

In mijn zoektocht kwam ik ook alsmaar meer in aanraking met de LHD: wát een knaller en pracht! Bewust danwel onbewust werd ‘Pelagos LHD’ steeds vaker ingevoerd als zoekterm op oa Google en kwamen er plaatjes en reviews voorbij; topding!

Na een aantal ‘kalmhouders’ en ‘wachtverzachters’ zou het er eindelijk van komen, echter 2 maal een tegenvaller waardoor dat uiteindelijk op niets uitliep…

Dan toch de stoute schoenen maar aangetrokken en een PB gestuurd naar 1 van de ‘über-flipperaars’ @daffie :wink: En met succes! Snel en vooral prettig een deal kunnen maken en zie hier het resultaat!

Superblij met deze knaller die veel draagtijd zal krijgen. Nu nog 4 horloges, maar dit zullen er straks 3 zijn. Een aantal waarmee ik, voor nu, rust heb gevonden en een 3-tal welke alle gelegenheden dekken: ik ben helemaal happy! :star_struck:

Paar snelle plaatjes:

En nee, geen geprik oid:

Fantastisch en wat een geluk om tussen deze 2 toppers in de kluis te kunnen kiezen! :+1:t2:

54 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Mooi, veel plezier ermee :+1:

1 like

Van harte. Mooie aanwinst, Pelagos is altijd goed zelfs als de kroon aan ‘de verkeerde kant’ zit. :wink: … veel draagplezier! :ok_hand:

Het jaar is nog niet eens een maand oud, haha lekker bezig David … :rofl: :joy:

3 likes

Heerlijk Yme…ben zeer verheugd dat de LHD bij jou in goede en enthousiaste handen is. :ok_hand:

@junior :see_no_evil:

5 likes

Dude. :sweat_smile:

3 likes

En dat vind ik juist weer top! :ok_hand:t2:

2 likes

Mooi man :ok_hand:

1 like

Proficiat! Geniet van je nieuwe aankoop.

1 like

Mooie aanwinst Yme…en nu gewoon dragen en in je collectie houden, afgesproken? :wink:

2 likes

Erg mooi!:heart_eyes:
Gefeliciteerd!:+1:

1 like

Tis een pracht !

1 like

Dank Eric! En zeker: dat gaat goed komen! :ok_hand:t2:

Dit blijft voor mij dé toolwatch! :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd :smile::smile::smile:

1 like

Congrats :ok_hand:

1 like

@daffie Wat Erik zegt! :joy: :point_up_2:

4 likes

Proficiat mooie aankoop.

1 like

Nice! Geniet ervan

1 like

Dank allen! :+1:t2: En nog ff een snel plaatje dan:

4 likes

Van harte met je nieuwe aanwinst! :smile: :+1:

1 like