Snap niet helemaal wat je boodschap of vraag is, maar mooi horloge in ieder geval ![]()
![]()
Als de wijn in de man is… ![]()
Het is Pelagos. Althans, dat staat op het horloge. Heb er een paar geserviced en ik kan bevestigen dat het een “o” is. Je bent je verkeerd gespelde bootje aan het oppoetsen…? ![]()
OK, leuk. Daarmee is het wel een off-topic post. Screw it, off-topic er mee. TS weet waarschijnlijk sowieso niet meer wat links of rechts is.
Volgend nieuw bericht; ik zie mijn bericht over de Pelagus niet meer, waar is ie gebleven…

Gezonken.
Blub blub.
TS is trots op zijn Pelagos en post graag een foto. Hij zit op de binnenvaart, het schip waarop hij vaart heet per toeval Pelagus. Prima toch?
Wellicht taalkundig niet zo onderlegd als velen hier, maar zijn bedoelingen zijn louter goed.
En ik kan het weten. De Pelagos heeft hij via HF van mij gekocht ![]()
Wellicht dat diegene die het topic naar OT heeft verzet hem even een berichtje sturen waarom hij dat gedaan heeft. Wel zo netjes.
Begrijpelijk dat hij trots is. Daarom is het wel jammer dat hij een aardappel foto van het mooie horloge post. In tegenstelling tot de scherpe foto van het binnenvaartschip.
Gefeliciteerd met de mooie Tudor ![]()
![]()
Ik snap je keuze wel
![]()
Was er weer azijn in de aanbieding Peter?
Wat een zure reactie.
De beste man is gewoon blij met zijn Pelagos en Pelagus boot. Laat hem.
@Opperstamper proficiat met deze mooie aanwinst.
Mooie Pelagos ![]()
Gefeliciteerd met je Pelagos op de Pelagus
Heel mooi!